آتش‌سوزی گسترده در شهرک صباحی آران و بیدگل


آتش‌سوزی گسترده در شهرک صباحی آران و بیدگل

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به آتش‌سوزی گسترده واحد تولیدی در شهرک سلیمان صباحی آران و بیدگل گفت: عوامل اطفاء حریق ارتش در محل حادثه مستقر شدند.

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صباحی آران و بیدگل

به گزارش راهبرد معاصر؛ منصور شیشه‌فروش ضمن اشاره به حریق گسترده شرکت ریسندگی در شهرک صنعتی واقع در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: این حریق صبح امروز اتفاق افتاد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی شهرستان آران و بیدگل در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی ضمن اشاره به گستردگی حریق در این واحد تولیدی افزود: به جهت گستردگی حریق نیرو‌های آتش‌نشانی از شهرستان کاشان و همچنین خودرو‌های اطفاء حریق گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش شهرستان آران و بیدگل نیز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این واحد تولیدی در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدگل واقع شده است، ابراز داشت: عوامل امدادی دو شهرستان آران و بیدگل با تجهیزات و خودو‌های اطفای حریق، لودر و تانکر آب به محل اعزام حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست، گفت: به جهت وجود الیاف پنبه در محل حریق تمام تلاش آتش‌نشان در مهار حریق و عدم سرایت به سایر نقاط واحد تولیدی بود که در این امر موفق بوده و در حال حاضر آتش مهار شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه اطفاء حریق در این واحد تولیدی واقع در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران و بیدگل همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: واحد‌های تولیدی لازم است نکات ایمنی را به صورت ویژه رعایت کنند تا شاهد وقوع حوادث در این واحد‌ها و خسارات مختلف به آنان نباشیم.

روح‌الله فدایی با بیان اینکه پنج تیم به محل حادثه از کاشان به شهرک سلیمان صباحی اعزام شده است، اظهار داشت: سه تیم اطفائیه و دو تیم آب‌رسان هستند.

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از عوامل آتش‌نشانی کاشان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حریق مهار شده، اما اطفاء در حال انجام است و عوامل آتش‌نشانی تلاش می‌کنند تا حریق به واحد‌های مجاور سرایت نکند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان به عنوان نیرو‌های کمکی در محل حادثه حضور پیدا کردند، ابراز داشت: تلاش همکاران ما در مهار و اطفاء حریق در محل حادثه همچنان ادامه دارد. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج