کادر فنی فولاد خوزستان تکمیل می‌شود؟


کادر فنی فولاد خوزستان تکمیل می‌شود؟

در روز بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری باشگاه فولاد با توافقی دو طرفه قرارداد خوزه ایگناسیو مارتینس به همراه دو دستیارش خاوی سانچو و خوانما گوئررو را فسخ کرد. بعد از بررسی گزینه‌ها و شرایط مختلف در روز سوم بهمن...

در روز بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری باشگاه فولاد با توافقی دو طرفه قرارداد خوزه ایگناسیو مارتینس به همراه دو دستیارش خاوی سانچو و خوانما گوئررو را فسخ کرد. بعد از بررسی گزینه‌ها و شرایط مختلف در روز سوم بهمن ماه سال جاری احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی فولاد تا پایان فصل انتخاب شد.

فولاد با هدایت این سرمربی خوزستانی در اولین بازی با نتیجه 2 بر صفر از سد صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر عبور کرد تا کمی به ساحل آرامش نزدیک شود.

در حال حاضر با توجه به خروج مربیان اسپانیایی کادر فنی فولاد خوزستان با کمبود نفرات مواجه است. در کنار آل نعمه اولی گلادسیون (مربی بدنساز برزیلی) و نادر غبیشاوی به عنوان دروازه‌بان حضور دارند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این مربی 4 تا 5 نفر نفر از لیست دستیارانش مدنظرش به باشگاه معرفی کرده و در این فرصت حداقل 2 یا 3 نفر را به لیست دستیارانش اضافه خواهد کرد. آل‌نعمه به زودی جلسه‌ای با مدیران فولاد برگزار می‌کند تا لیست دستیارانش را قطعی کند.

کادر فنی فولاد خوزستان تکمیل می‌شود؟

پیش از این سرمربی فولاد در یک مصاحبه رادیویی گفته بود: «من دو مربی که معرفی کردم که در لیگ ایران حضور داشتند و یکی از آنها هم من سابقه شاگردی‌اش را داشتم و هر دو الان خارج از کشور هستند؛ یکی ارمنی و یکی هم ایرانی است!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)