کشف معمای قتل مرد جوان در تبریز


کشف معمای قتل مرد جوان در تبریز

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل و همدستان وی در قتل فرد فقدانی در شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی خبر داد. سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر گفت:...

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل و همدستان وی در قتل فرد فقدانی در شهر جدید سهند استان آذربایجان شرقی خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام فقدانی فردی به هویت معلوم در شهر جدید سهند موضوع با دستور قضایی به صورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت و پس از تلاش‌های شبانه روزی و تحقیقات پلیسی وهمکاری دستگاه‌های امنیتی سرنخ‌هایی از احتمال ربایش فرد فقدانی به دست کاراگاهان رسید و با دستور بازپرس ویژه، متهمین و مظنونین مرتبط با وی بازداشت و در بازجویی‌ها فنی قاتل به ربایش و قتل فرد فقدانی با همدستی چند نفر از دوستان خویش بانقشه قبلی اعتراف کرد. قاتل در بازجویی‌های فنی علت قتل را اخاذی و کینه شخصی بیان کرد.

وی ادامه داد: با اعتراف قاتل، جسد مقتول کشف و جهت بررسی‌های لازم به پزشک قانونی منتقل شد و متهمین با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس ویژه قتل در حال انجام است.


کشف معمای قتل مرد جوان در تبریز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!