لوکس‌ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی / عکس


مرسدس برای اولین بار برنامه‌های خود را برای مدل‌های فوق لوکس برند Mythos در می ۲۰۲۲ اعلام کرد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از آن منتشر نشده است. در سند مالی سال ۲۰۲۳، ستاره سه پر همان تصویر تیزر را تغییر داد تا اعلام کند اولین مدل آن در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

امیرمسعود عابدین: با توجه به نشانه‌های موجود، اولین محصول براساس مدل SL خواهد بود. آخرین نسل رودستر صرفاً با نسخه AMG فروخته می‌شود، اما نسخه شیک میباخ نیز در دست ساخت است. این بدان معناست که مدل آینده با برند Mythos، جذاب‌تر هم خواهد بود. مدل SL با لوگوی میباخ، اولین محصولی خواهد بود که به فروش می‌رسد.

قیمت مدل پایه AMG SL ۴۳ در ایالات متحده از ۱۰۹۹۰۰ دلار شروع می‌شود. این قیمت برای مدل ۵۵ به ۱۴۱۳۰۰ دلار و برای مدل ۶۳ به ۱۸۳ هزار دلار می‌رسد. طبیعتا SL میباخ بر اساس نسخه ۶۳ ساخته خواهد شد و قیمت آن بیش از ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. در مورد نوع Mythos، اگر قرار باشد به عدد ۳۰۰ هزار دلار برسد، عجیب نخواهد بود.

لوکس‌ترین بنز، تهدیدی تمام عیار برای رولزرویس و بنتلی / عکس

مرسدس بنز برند Mythos را یک برند فرعی اختصاصی برای خودروهای کلکسیونی بسیار انحصاری توصیف کرده است. این خودروها برای تولید در تعداد کم، به متعهدترین مشتاقان و کلکسیونرهای مرسدس بنز فروخته خواهند شد. به نظر می‌رسد که این خودروها در مقابل خودروهایی مانند بنتلی، استون مارتین و شاید حتی فراری یا مک لارن قرار بگیرند.

ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند، بنابراین فرصت‌های جدیدی برای مرسدس ایجاد می‌شود تا با جذب مشتریان ثروتمند با سطح بالاتری از تجمل، سود خود را افزایش دهد. در سال ۲۰۲۳، بخش میباخ شاهد افزایش ۱۹ درصدی فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود که مرسدس را تشویق کرد تا برای خودروهای گران‌تر و سودآور تلاش کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876251

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس