آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای


آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای

طحان نظیف گفت: فردا (۶ اسفند) آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای است.

هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی که با خبر ۱۴ سیما داشت اعلام کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در انتهای هفته جاری و در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: براساس ماده ۶۲ مکرر آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند تا علاوه بر دست‌اندرکاران و ناظران انتخاباتی، آن‌ها نیز حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: این امکان از طریق سامانه داوطلب به نشانی davtalab.shora-gc.ir فراهم شده و نامزد‌ها می‌توانند از طریق این سامانه نمایندگان خود را معرفی کنند؛ البته ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها چند روزی است که آغاز شده و از طریق پیامک نیز به داوطلبان اطلاع‌رسانی شده است.

آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای

وی بیان داشت: فردا (۶ اسفند) آخرین مهلت معرفی این نمایندگان است که نامزد‌ها از ساعت ۸ و نیم تا ساعت ۲۲ فرصت دارند به سامانه داوطلب مراجعه و نمایندگان خود را معرفی کنند تا در روز اخذ رای در خدمت نمایندگان نامزد‌ها در شعب اخذ رای نیز باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)