ضرورت مانع‌زدایی از عملیات اجرایی پروژه سالن اجلاس در اصفهان


ضرورت مانع‌زدایی از عملیات اجرایی پروژه سالن اجلاس در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمید شاه‌محمدی در بازدید از مراحل تکمیل هتل پنج ستاره و مرکز تجاری و پارکینگ‌های پروژه سالن اجلاس سران اظهار کرد: سازمان بازرسی آمادگی کامل برای مساعدت در تسهیل...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حمید شاه‌محمدی در بازدید از مراحل تکمیل هتل پنج ستاره و مرکز تجاری و پارکینگ‌های پروژه سالن اجلاس سران اظهار کرد: سازمان بازرسی آمادگی کامل برای مساعدت در تسهیل فرآیند تکمیل بخش‌های مختلف پروژه مذکور را دارد تا موانع صدور پروانه و تأیید نقشه‌های فنی آن به سرعت رفع شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این بازدید گفت: پیشگیری از معرفی و پیشنهاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبهم و ناقص در اسناد مالکیتی و شهرسازی با هدف ممانعت از اتلاف وقت و هزینه از سوی شهرداری و سرمایه‌گذار از رویکردهای مهم این سازمان است تا فرصت‌هایی فراخوان شود که تمامی موارد قانونی، حقوقی و شهرسازی و سایر موارد مرتبط، شفاف و عاری از هرگونه مشکل و خلل در فرایند سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

مسعود حیدری با بیان اینکه برخی از پروژه های مشارکتی واگذار شده در سال‌های گذشته با موانعی در مراحل عملیاتی روبرو شده اند، افزود: درصددیم با رایزنی و مساعدت نهادهای مرتبط، این موانع را مرتفع سازیم.

گفتنی است، مرکز همایش‌های بین‌المللی و پروژه سالن اجلاس‌سران از سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۷۱ هکتار با ۴۲۵ هزار مترمربع زیربنا در شرق کلانشهر اصفهان ایجاد شده است و سالن اصلی آن ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

اصفهان/ بهمن راعی


ضرورت مانع‌زدایی از عملیات اجرایی پروژه سالن اجلاس در اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9