ضرورت کسب مجوز از فرمانداری برای تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی


ضرورت کسب مجوز از فرمانداری برای تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سطح شهر گفت: شهرداری اصفهان و مجموعه مدیریت شهری بر اساس وظایف قانونی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سطح شهر گفت: شهرداری اصفهان و مجموعه مدیریت شهری بر اساس وظایف قانونی خود، از هفته‌های قبل فعالیتش را برای این تبلیغات آغاز کرده و فرایندها، آئین‌نامه‌ها و ضوابط موردنیاز را بررسی کرده است.

او با بیان اینکه تعدادی از سازه‌ها در شهر به موضوعات شور و نشاط و فضاسازی انتخاباتی اختصاص پیدا کرده است، افزود: این فضاسازی قبل از ایام دهه فجر به‌صورت ویژه توسط مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری آغاز شده و تا پایان انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته او، این تبلیغات با محوریت انتخاب فرد اصلح برای کرسی مجلس با عبارت «کرسی مجلس در شهر» اکران شده است و سایر عبارات نیز طی روزهای آینده در شهر به نمایش درمی آید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از شرایط و ضوابط مشخصی برخوردار است، اظهارکرد: شهرداری بر اساس قانون موظف است قبل از اکران هرگونه تبلیغات انتخاباتی، مجوزهای لازم را از فرمانداری اصفهان دریافت کند. بنابراین، مجموعه مدیریت شهری برای خدمت گزاری به اعضا و ستادهای انتخابانی در قالب آئین‌نامه‌ها آماده است.

او خاطرنشان کرد: مدیریت کنترل و نظارت بر تخلفات شهری موظف به پیگیری مواردی است که بدون مجوز و تأیید فرمانداری نسبت به انجام تبلیغات اقدام کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


ضرورت کسب مجوز از فرمانداری برای تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا