راهنمای خرید ترموود


راهنمای خرید ترموود

با راهنمای کامل انتخاب ترموود، یک خرید رضایت‌بخش را تجربه کنید باتوجه‌به این که امروزه در ساخت‌وساز و طراحی انواع دکوراسیون داخلی و خارجی، سبک مدرن با استقبال بالایی مواجه شده است،...

با راهنمای کامل انتخاب ترموود، یک خرید رضایت‌بخش را تجربه کنید

باتوجه‌به این که امروزه در ساخت‌وساز و طراحی انواع دکوراسیون داخلی و خارجی، سبک مدرن با استقبال بالایی مواجه شده است، انتخاب یک متریال چوبی مناسب مانند ترموود می‌تواند تحولی اساسی ایجاد کند. با ورود ترموود به بازار صنعت ساختمان کشور و تولید آن در مواردی به شکل غیراستاندارد توسط عده‌ای از افراد سودجو و همین‌طور عدم اطلاع مشتریان، نیاز به راهنمای کامل خرید ترموود حس می‌شود. در این مطلب از پارس آرای کوهستان شما را با نکات خرید ترموود آشنا می‌کنیم.

نگاهی به مزایای استفاده از ترموود

باتوجه‌به این مسئله که در فرایند تولید ترموود از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که ترموود متریالی سازگار با محیط‌زیست است و هیچ خطری برای آن ندارد. در ادامه این بخش از راهنمای کامل خرید چوب ترموود قصد داریم سایر مزایای خرید ترموودها را به شما معرفی کنیم.

ترموود ثبات ابعاد دارد و در برابر قارچ و کپک‌زدگی مقاوم است

چوب ترموود دارای خاصیتی تحت عنوان ثبات ابعادی است که باعث می‌شود به‌مرورزمان در پروژه‌ها و شرایط مختلف محیطی به‌سادگی منقبض و یا منبسط نشود. باتوجه‌به فرایند حرارتی که ترموودها سپری می‌کنند، این محصولات دیگر مواد مغذی برای رشد عوامل مولد فساد ندارند و در گذر زمان شما مشکلی از بابت کپک‌‌زدگی و قارچ‌زدگی نخواهید داشت و حشرات نمی‌توانند بر روی سطوح چوب ترموود رشد کنند.

ترموود دارای خاصیتی موسوم به تعادل رطوبتی است

به علت اینکه میانگین رطوبت مورداستفاده در ترموود حدوداً 6 درصد می‌باشد، این محصول خاصیت عایق دارد و به علت بهره‌مندی از ویژگی موسوم به تعادل رطوبتی، تبادل حرارتی این محصول با محیط اطراف خود به صفر می‌رسد. وزن پایین و جابه‌جایی آسان از دیگر مزایای خرید ترموود است و باعث شده است تا حمل‌ونقل ترموود در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. در زمان تولید ترموود رنگی قهوه‌ای به خود می‌گیرد که این رنگ می‌تواند جلوه زیباتری به چوب داده و آن را منحصر‌به‌فرد جلوه کند.

راهنمای کامل خرید انواع ترموود برای پروژه‌های ساختمانی

ترموود چوبی حرارت دیده است که برای کف، نما و دیگر بخش‌های سازه مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ترموود را دارند همواره این پرسش مسطح است که چطور می‌توانیم بهترین ترموود موجود در بازار را خریداری کنیم. از همین رو ادامه با راهنمای کامل خرید ترموود و دیگر نکات مهم همراه شما هستیم.

راهنمای کامل خرید ترموود باتوجه‌به ضخامت پروفیل‌های آن

به‌طورکلی حداقل ضخامت پروفیل در خصوص انواع ترموود 2 سانتی‌متر است و ضخامت‌هایی کمتر از مقدار گفته شده توصیه نمی‌شود. در ضمن باتوجه‌به نوع طراحی و دکوراسیون پروژه ممکن است نیاز به استفاده از ترموودهای با ضخامت بالاتر باشد.

لزوم تهیه ترموود از یک برند معتبر و باسابقه

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در زمان خرید ترموودها به آن توجه داشته باشید، خرید این محصول از برندی معتبر است. به‌منظور ایجاد آرامش خاطر از خرید خود پیشنهاد می‌کنیم که ترموود را از برندی معتبر مثل پارس آرای کوهستان خریداری کنید تا مشکلی از بابت کمیت و کیفیت محصول نداشته باشید.

تراکم ترموود خریداری شده

به‌طورکلی به هر میزان که تراکم چوب بالا باشد، طبیعتاً مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. این جمله دررابطه‌با انتخاب ترموود مناسب هم صدق می‌کند. این یعنی هر چه میزان تراکم چوب ترمو بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. وزن چوب ترموود بسیار کمتر از چوب‌های معمولی است و این تفاوت در درختان سوزنی‌برگ و چوب نرم بیشتر خود را نشان می‌دهد.

در خصوص پروژه‌های انجام شده توسط مرکز عرضه‌کننده ترموود تحقیق کنید

یکی از موضوعات مهم در راهنمای کامل خرید ترموود، بررسی پروژه‌های پایان‌یافته شرکت عرضه‌کننده ترموود است. قبل از خرید ترموود از مجموعه موردنظر باید حتماً پروژه‌ای که توسط فروشنده ترموود ارائه شده است را به‌دقت از نظر فنی و مالی بررسی کنید. در ضمن شما با کمی تحقیق می‌توانید افراد و برندهایی که با این شرکت همکاری داشته‌اند را پیدا کرده و میزان رضایت آن‌ها را در ارتباط با وضعیت نصب و اجرای ترموودها جویا شوید.

راهنمای خرید ترموود

مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌‌ها از ترموود استفاده کنید

یکی از کاربردهای اصلی ترموود مربوط به بحث نماسازی می‌شود. در زمان خرید و مراحل نصب باید توجه داشته باشید که درز انبساط حدوداً 2 سانتی‌متری ترموود و سایر متریال‌های مورداستفاده رعایت شده باشد. چرا که چوب تغییر سایز می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود که فضا چندان برای قرارگیری چوب ترموود مناسب نباشد.

از دیگر زمینه‌های کاربرد ترموود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ساخت کف‌پوش(پارکت چوبی)
  • سقف
  • راه‌پله
  • مبلمان
  • فلاورباکس
  • دیوارپوش
  • فضای دور استخر

پارامتر قیمت در راهنمای کامل خرید ترموود

ترموود متریالی است که با قیمت‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد و به همین دلیل هم باید فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت این متریال ساختمانی را بشناسید. به‌طورکلی عواملی مثل رنگ، طرح، نوع و ضخامت چوب بر قیمت تمام شده ترموود تأثیر زیادی دارند. در ضمن نباید از عواملی مثل نوع و متراژ اجرای کار هم غافل شویم. اصولاً به‌منظور ساخت چوب ترموود از ابزارها و تجهیزات زیادی استفاده می‌شود و برخی مواد اولیه هم به‌منظور تولید این محصول مورداستفاده قرار می‌گیرند که این موارد را هم می‌توان جزوی از عوامل مؤثر بر قیمت ترموود به شمار آورد.

راهنمای خرید ترموود

خرید از پارس آرای کوهستان به‌عنوان مرجع تخصصی عرضه و نصب ترموود

از جمله مهم‌ترین امتیازات ترموود می‌توانیم به مقاومت و طول عمر بالا، عایق بودن، کیفیت رنگ مناسب و پایداری آن در شرایط آب‌وهوایی مختلف اشاره کنیم. مجموعه پارس آرای کوهستان یکی از مراکز باسابقه در زمینه فروش و نصب انواع ترموود است. برای خرید و شناخت نکات خرید ترموود و کسب اطلاعات کامل از مزایای این محصول می‌توانید به بخش فروش ترموود و سایر مقالات وبلاگ سایت ما مراجعه کنید.

سؤالات متداول

ترموود ایرانی با ترموود فنلاندی چه تفاوت‌هایی دارد؟

به طور کلی ترموودهای ایرانی و فنلاندی از نظر قیمت، رنگ و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.

چرا از ترموود برای پوشش کف ساختمان استفاده می‌کنند؟

باتوجه‌به این که ترموودها در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند، به همین منظور هم در بسیاری از پروژه‌ها ترموود را برای پوشش کف سازه استفاده می‌کنند.

به چه علتی کیفیت رنگ ترموود مطلوب است؟

ترموود در یک پروسه خاص حرارتی پوشش‌دهی و رنگ‌آمیزی می‌شود و به همین خاطر هم رنگ ترموود بسیار مناسب و باکیفیت به نظر می‌رسد.


راهنمای خرید ترموود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی