حمله تروریستی به حمص/ 5 شهروند کشته شدند


حمله تروریستی به حمص/ 5 شهروند کشته شدند

اقتصادنیوز: پنج شهروند سوری در پی انجام یک حمله تروریستی در حومه شرقی حمص در غرب سوریه به شهادت رسیدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد، پنج شهروند سوری که برای جمع آوری قارچ به صحرای منطقه «جب الجراح» در حومه شرقی حمص رفته بودند در پی حمله تروریست‌های مسلح شهید شدند.

یک منبع در فرماندهی پلیس حمص به خبرنگار سانا گفت: تعدادی از تروریست‌ها در حالی که سوار بر موتورسیکلت بودند به این افراد تیراندازی کردند.

به گزارش سانا، گروه‌های تروریستی که برخی از آن‌ها وابسته به داعش هستند، در عمق صحرای سوریه گسترش یافته و تاکنون حملات مکرری را علیه شهروندان سوریه و مجتمع‌های مسکونی در اطراف مناطق صحرایی این کشور به ویژه در فصل جمع آوری قارچ انجام داده اند که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از سوری‌ها شده است.

خبر مرتبط
عزم ایران و ‌سوریه برای گسترش روابط تجاری

اقتصادنیوز: مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر سوریه بر پیگیری توافق‌نامه‌های تجاری دو کشور تاکید کرد.

داعش و دیگر گروه‌های تروریستی سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده‌ای از این دو کشور، متلاشی شده و شکست خوردند، اما با این وجود هنوز هسته‌ها و بقایای آن در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیرو‌های امنیتی می‌زنند.

خبر مرتبط
حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه

اقتصادنیوز: پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 16 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ