واکنش افشین قطبی به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس


واکنش افشین قطبی به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس

افشین قطبی به شایعاتی که پیرامون سرمربیگری او در پرسپولیس مطرح می‌شد، واکنش نشان داد.

واکنش افشین قطبی به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر، نام چند سرمربی برای هدایت سرخ‌ها در نیم فصل دوم مطرح شد که یکی از این سرمربیان، افشین قطبی بود.

قطبی که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد، در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است اما با این حال صحبت‌های مختلفی در خصوص حضور مجدد او در فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس مطرح می‌شد.

افشین قطبی امشب در گفتگویی تلویزیونی به این شایعاتی که در نیم فصل مطرح می‌شد، واکنش نشان داد و در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده بود، گفت: من احساس می‌کنم پرسپولیس از بچگی تا الان همیشه خانه من بوده و هست. آقای یحیی گل‌محمدی واقعا نتایج خوبی گرفت و من متاسف شدم که ایشان رفت.

او ادامه داد: پرسپولیس همیشه برای من عزیز بوده و انشالله تصمیمات مثبتی گرفته می‌شود که بتوانند نتایج خوبی بگیرند و قهرمانی را برگردانند. پرسپولیس قهرمان قلب همه است.

قطبی سپس در پاسخ به اینکه مسئولان پرسپولیس با او صحبتی نکرده بودند، با خنده گفت: همانطور که گفتم صحبتی نشده است. هیچکس با من صحبت نمی‌کند./ ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق