افشین: نسل فعلی بهترین نسل تاریخ ایران است! / در جام ملت ها به چیزی که دنبالش بودیم نرسیدیم


افشین: نسل فعلی بهترین نسل تاریخ ایران است! / در جام ملت ها به چیزی که دنبالش بودیم نرسیدیم

به گزارش رکنا، افشین قطبی در مورد بازیکنانی که در اختیار امیر قلعه نویی بود گفت: ایران همیشه نسل خوبی داشته است اما با توجه به اینکه بازیکنان فعلی بیشترشان در اروپا بازی می کنند، این یکی...

به گزارش رکنا، افشین قطبی در مورد بازیکنانی که در اختیار امیر قلعه نویی بود گفت: ایران همیشه نسل خوبی داشته است اما با توجه به اینکه بازیکنان فعلی بیشترشان در اروپا بازی می کنند، این یکی از بهترین نسل های تیم ملی بود.

او ادامه داد: تا نیمه نهایی خوب بازی کردیم، شاید در برخی از دقایق چندان خوب نبودیم ولی در مجموع فکر می کنم این تیم تا بازی با قطر خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد انتقادهای زیادی که به تیم ملی شده است هم گفت: من دیدم همه بازیکنان تمام جان شان را برای کشورشان گذاشتند. شما دیدید در دقایق پایانی بازی با قطر توپ به تیر خورد و چند موقعیت عالی از دست رفت. در فوتبال اتفاق هایی می افتد که می تواند نتایج را عوض کند. ما می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم، مطمئنم قلعه نویی هم در این باره صحبت کرده است.

وی افزود: در این بازی گل اول را دقیقه 4 می زنیم، تیم رویایی شروع می کند. فاصله خط ها و بازیکنان و ساخت دفاعی می توانست خیلی بهتر باشد. فکر می کنم خیلی به قطر فضا دادیم و اجازه دادیم آنها موقعیت سازی کنند. دقیقه 17 هم با بدشانسی گل خوردیم، گل دوم را قبل از پایان نیمه اول دریافت می کنیم که این هم بدشانسی بود. این بازی تقریبا 116 طول کشید، انگیزه بازیکنان و کادرفنی بسیار خوب است. 5 پیروزی در 6 بازی بسیار خوب است اما به چیزی که دنبالش بود نرسیدیم.

قطبی در پایان گفت: الان وقت آن نیست که بگوییم مقصر چه کسی است بلکه باید مشکلات تیم را حل کنیم تا در جام جهانی شرایط بهتری داشته باشیم.


افشین: نسل فعلی بهترین نسل تاریخ ایران است! / در جام ملت ها به چیزی که دنبالش بودیم نرسیدیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی