مشارکت پرشور در انتخابات، ضامن ارتقای امنیت ملی


مشارکت پرشور در انتخابات، ضامن ارتقای امنیت ملی

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرچه مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاتر باشد، وحدت ملی را بیشتر نشان می‌دهد، گفت: مشارکت پرشور در انتخابات تیر دشمنان را در عرصه جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی به سنگ خواهد زد و باعث دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی خواهد شد.

مشارکت پرشور در انتخابات، ضامن ارتقای امنیت ملی

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ امام خامنه ای (حفظه الله) رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است. آن کسانی که دنبال این هستند مشکلات را برطرف و ترمیم کنند، بایستی در انتخابات حضور یابند که راه درست انتخاب است.


مشارکت پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه و انتخاب نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضریب امنیت کشور را در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و … ارتقا می‌دهد. بی تردید برای تقویت و ارتقای امنیت کشور هر چقدر حضور مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، موجب افزایش ضریب امنیت همه آحاد کشور خواهد شد.

مشارکت در انتخابات برای آینده، رفع مشکلات جاری و تقویت بنیه دموکراسی و سیاسی و نیز حفظ وحدت و امنیت کشورمان واضح است


علاوه بر این، حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح پشتوانه محکمی برای مسئولان در حفظ امنیت کشور خواهد بود. مجلس شورای اسلامی مرکز تصمیم‌گیری و تصویب قوانین است و تقویت مشارکت مردمی نقش مهمی در ارتقای امنیت و بهبود معیشت مردم، ارتقای اوضاع اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … خواهد داشت.


سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: بی‌تردید هرچه مشارکت مردم بالاتر باشد، وحدت ملی را بیشتر نشان می‌دهد و به افزایش ضریب امنیت ملی کمک می‌کند.


وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات تیر دشمنان را در عرصه جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی به سنگ خواهد زد و باعث دلگرمی دوستداران انقلاب اسلامی خواهد شد. انتخابات با مشارکت بالا به مسئولان نظام جرئت می‌دهد در قانون گذاری اجرا و پیشرفت کشور و نیز رفع مشکلات معیشتی مردم مؤثرتر از حال حاضر ایفای نقش کنند و جامعه به شرایط مطلوب نزدیک‌تر شود که آرزوی همه ماست.


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مشارکت در انتخابات برای آینده، رفع مشکلات جاری و تقویت بنیه دموکراسی و سیاسی و نیز حفظ وحدت و امنیت کشورمان واضح است.


رمضان شریف گفت: با وجود این، دشمن تلاش می‌کند که درصد مشارکت مردم را تفسیر و تحلیل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان