جنجال جدید رائفی پور؛ حمایت انتخاباتی از کسی که متهم به دریافت 140 سکه‌ شده بود صحت دارد؟


جنجال جدید رائفی پور؛ حمایت انتخاباتی از کسی که متهم به دریافت 140 سکه‌ شده بود صحت دارد؟

خبر رسیده؛ آن نماینده‌ای که از سوی رائفی‌پور متهم به دریافت ۱۴۰ سکه طلا شده، در حال بستن لیست انتخاباتی جداگانه است و از قضا رایزنی‌هایی از سوی برخی افراد برای حمایت رائفی‌پور از آن لیست سی‌نفره نیز انجام شده است.

حدوداً یکی‌دوهفته قبل، علی اکبر رائفی‌پور در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما درباره برخی زد و بند‌های نمایندگان مجلس صحبت کرد و مدعی شده بود که «در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است؛ اسم نمی‌برم! اما ایشان سکه‌ها را می‌خواهد به مردم بدهد؟»

به گزارش عصرما، این اظهارات با واکنش‌های منفی بسیاری از سوی نمایندگان مجلس مواجه شد. همان زمان سعید احدیان، مسئول رسانه‌ای مجلس نیز در توییتر خود خطاب به رائفی پور گفت که «خوشحال می‌شوم چنین نماینده‌ای ردصلاحیت شود. اطلاعات این فساد را بدهید و تمام.»

اما رائفی پور در پاسخ به توییت مشاور رئیس مجلس با اشاره به اینکه «فرد مذکور مخالف قالیباف است»؛ خطاب به احدیان نوشت که «نمی‌خواهم کامل کننده پازل شما باشم!» پس نام آن نماینده نیز افشا نشد!

این فرد که با توجه به عدم تکمیل روند قضایی نمی‌توان قاطعانه در صحت و سقم دریافت سکه‌ها از سوی او اظهارنظر کرد، به دلیل حواشی بسیار خود، از لیست قالیباف کنار گذاشته شده است.

حالا خبر رسیده؛ آن نماینده‌ای که از سوی رائفی‌پور متهم به دریافت ۱۴۰ سکه طلا شده، در حال بستن لیست انتخاباتی جداگانه است و از قضا رایزنی‌هایی از سوی برخی افراد برای حمایت رائفی‌پور از آن لیست سی‌نفره نیز انجام شده است.

این اولین آزمون جدی رائفی پور پس از تأسیس جبهه صبح ایران است. آیا رائفی پور از کسی که به او اتهام دریافت ۱۴۰ سکه زده، حمایت انتخاباتی می‌کند یا نسبت به تهمتی که در آنتن زنده تلویزیونی زده عذرخواهی می‌کند؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی