زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403


زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه زمان تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۱۴۰۳ پرداخته است.

وقتی به ماه پایانی سال شمسی نزدیک می شویم؛ این سوال همیشه در ذهن خانواده ها مدام تکرار می شود که زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ چه روزی است؟

تعطیلی مدارس از شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ حقیقت دارد؟

خانواده ها و اولیای دانش آموزان برای برنامه ریزی برای رفتن به شهرها و روستاهای خود و یا مسافرت به اقصی نقاط میهن عزیزمان یا خارج از کشور می خواهند بدانند تا چه روزی باید فرزندانشان به مدرسه بروند؟
طبق معمول برنامه ریزی آموزش و پرورش تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد و مدارس تا آن تاریخ دایر می باشد و فعالیت آموزشی به هیچ عنوان تاخیر یا تعطیل نمی شود. و تعطیلی زودتر از موعد آن در ماه اسفند در دستور کار وزارت آموزش و پروش نیست.

زمان تعطیلی مدارس برای عید 1403


ولی خانواده ها اکثرا چند روز زودتر از روزهای آخر ماه اسفند خودشان تعطیلی را رسما آغاز می‌کنند و به استقبال عید نوروز ۱۴۰۳ می روند.
وقتی نگاهی به تقویم سال ۱۴۰۲ و ماه پایانی آن می اندازیم می بینیم که روزهای ۲۶ اسفند و ۲۷ اسفند و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ که به احتمال زیاد اکثر دانش آموزان این ۳ روز را خودشان تعطیل خواهند کرد.
از آن طرف هم روز چهارشنبه ۲۳ اسفند به نظر می رسد برای بعضی از خانواده‌ها روز پایانی تحصیلی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
به گفته یکی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید تا آخرین روز کاری سال استمرار داشته باشد که در این راستا والدین باید برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا لطمه‌ای به فعالیت تحصیلی دانش آموزان وارد نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین