این دزدان حرفه ای روی هوا گوشی های موبایل را می قاپیدند


این دزدان حرفه ای روی هوا گوشی های موبایل را می قاپیدند

قزوین به گزارش رکنا ؛ سرهنگ عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه به مرکز فوریتهای پلیسی 110 در سطح شهرستان قزوین دستگیری سارق...

قزوین

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه به مرکز فوریتهای پلیسی 110 در سطح شهرستان قزوین دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی در نتیجه اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند خود موفق به شناسایی 2 نفر از سارقان حرفه ای شده که در یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده آن ها را در یکی ار محلات شهرستان قزوین دستگیر و در بازرسی از انها دو قبضه سلاح سرد و تعداد 4 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس اگاهی استان بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به 9 فقره سرقت و فروش تلفن همراه ،با همدستی یک نفر مالخر در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند .

سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف تعداد زیادی تلفن مسروقه از محل اختفای وی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


این دزدان حرفه ای روی هوا گوشی های موبایل را می قاپیدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم