برگزاری با شکوه اعیاد شعبانیه نشاط را به جامعه می‌افزاید


برگزاری با شکوه اعیاد شعبانیه نشاط را به جامعه می‌افزاید

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار چهارم اسفندماه در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: در آستانه تولد حضرت بقیه الله «عج» و اعیاد شعبانیه؛ دستگاه های اداری، گروه های غیردولتی و...

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار چهارم اسفندماه در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: در آستانه تولد حضرت بقیه الله «عج» و اعیاد شعبانیه؛ دستگاه های اداری، گروه های غیردولتی و فرهنگی تلاش کنند که این اعیاد به بهترین نحو جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه باتوجه به ایام انتخابات، برگزار شود.

وی ادامه داد: بررسی حداقلی نشان می دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جز ۷ استان های برتر کشور برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات در سطح کشور بوده و حتی رکورددار حضور مردم و مشارکت در انتخابات بوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علیرغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد زیرا این مردم هیچوقت از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده اند.

زیویار اظهار کرد: لرها همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان محصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان انقلاب و نظام اسلامی است، بوده اند و از آن دفاع کرده اند.

گفتنی است در این جلسه برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات تصمیماتی بصورت مصوبات جلسه اتخاذ شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


برگزاری با شکوه اعیاد شعبانیه نشاط را به جامعه می‌افزاید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا