دستگیری سارق متواری موتورسیکلت ومنزل در شهرستان بهبهان


دستگیری سارق متواری  موتورسیکلت ومنزل در شهرستان بهبهان

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظم نیسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از نوجوانان و سرقت از منازل در سطح شهرستان، موضوع دستگیری...

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظم نیسی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از نوجوانان و سرقت از منازل در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با طراحی عملیاتی ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق متواری وسابقه دار شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در ادامه ضمن اشاره به سوابق کیفری سارق ،تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با تیزهوشی و ادله ها پلیس وکشف علمی سرقتها به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت وکشف موتورسیکلتهای مالباختگان و ۱۵ فقره سرقت منزل معترف شد.

سرهنگ کاظم نیسی در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی ، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و تسلط اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد، مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند .

علی رنجکش


دستگیری سارق متواری  موتورسیکلت ومنزل در شهرستان بهبهان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار مهیب در میدان نامجوی تهران