جزییات مرگ مرد 48 ساله در بیمارستان آستارا


جزییات مرگ مرد 48 ساله در بیمارستان آستارا

سیدحسین احمدی در گیلان اظهار کرد: مردی ۴۸ ساله ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه چهارشنبه دوم اسفند به دلیل جراحت دست به بیمارستان شهید بهشتی آستارا مراجعه کرد که با تشخیص پزشک متخصص به منظور انجام عمل جراحی...

سیدحسین احمدی در گیلان اظهار کرد: مردی ۴۸ ساله ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه چهارشنبه دوم اسفند به دلیل جراحت دست به بیمارستان شهید بهشتی آستارا مراجعه کرد که با تشخیص پزشک متخصص به منظور انجام عمل جراحی در روز پنج شنبه سوم اسفند در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: این فرد ساعت ۲۳:۰۰ شامگاه چهارشنبه دوم اسفند بر اثر بی احتیاطی از پله طبقه دوم بیمارستان به پایین سقوط کرد و به دلیل برخورد با پله‌ها و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان

آستارا با بیان اینکه در مراقبت از این بیمار هیچ کوتاهی نشده است، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ پرسنل بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهید بهشتی آستارا به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات درمانی را به شهروندان و مسافران ارائه کنند.

احمدی تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی آستارا تنها مرکز درمانی در منتهی‌الیه غرب استان گیلان است که مردم از روستای ونه بین بخش مرکزی آستارا تا تالش و همچنین اتباع جمهوری آذربایجان برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا، در غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.


جزییات مرگ مرد 48 ساله در بیمارستان آستارا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا