تنها ده درصد از اروپایی ها به پیروزی اوکراین اعتقاد دارند


 تنها ده درصد از اروپایی ها به پیروزی اوکراین اعتقاد دارند

نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد که اروپایی ها بیشتر از کی یف به پیروزی مسکو اعتقاد دارند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج مطالعاتی که توسط Datapraxis و YouGov برای شورای روابط خارجی اروپا انجام شد، تنها 10 درصد از اروپایی ها بر این باورند که اوکراین می تواند در درگیری های جاری پیروز شود، در حالی که بیشتر اروپایی ها معتقدند که روسیه پیروز خواهد شد.
این مطالعات در میان ساکنان 12 کشور از جمله: اتریش، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسپانیا و سوئد انجام شد. بر اساس نتایج این مطالعات، تنها 10 درصد بر این باورند که اوکراین می تواند در مناقشه پیروز شود، در حالی که 20 درصد معتقدند که روسیه پیروز خواهد شد. اکثر پاسخ دهندگان (37٪) بر این باورند که یک توافق در نهایت منعقد خواهد شد. کمترین میزان موفقیت اوکراین در یونان (2%)، مجارستان (4%) و ایتالیا (5%) است و 17% از مردم لهستان، سوئد و پرتغال به پیروزی اوکراین باور دارند.
زمانی که از آنها پرسیده شد که بهترین سناریو برای مداخله اروپا در مناقشه چیست، 41 درصد گفتند که اتحادیه اروپا باید کی یف را به سمت مذاکرات صلح با روسیه سوق دهد. سهم بسیار کمتری از اروپایی ها (31 درصد) از ایده ادامه کمک های نظامی به کی یف حمایت می کنند. (64%) در مجارستان، (59%) در یونان، (52%) در ایتالیا و(50%) در رومانی بیشترین طرفداران توسعه مذاکرات صلح هستند.
این مطالعه از 2 ژانویه تا 19 ژانویه در بین بیش از 17 هزار پاسخگوی بزرگسال انجام شد. داده های خطای آماری ارائه نشده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی