توهین جدید جو بایدن به ولادمیر پوتین؛ او دیوانه است


توهین جدید جو بایدن به ولادمیر پوتین؛ او دیوانه است

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن چهارشنبه در جریان یک رویداد انتخاباتی، از یک کلمه توهین‌آمیز برای توصیف رئیس‌جمهور روسیه استفاده کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در جریان مراسم جمع‌آوری کمک مالی انتخاباتی در سان فرانسیسکو که چهارشنبه برگزار شد، بار دیگر به همتای روس خود ولادیمیر پوتین توهین کرد و او را «... دیوانه» خواند و گفت «همیشه خطر درگیری هسته‌ای وجود درد اما تهدید موجودیتی برای بشریت همچنان (تغییرات) آب‌وهوایی است».

این اولین بار نیست که بایدن از واژه توهین‌آمیز علیه دیگران استفاده می‌کند؛ ژانویه ۲۰۲۲، زمانی که فکر می‌کرد میکروفونش خاموش است، همین توهین را درباره خبرنگار کاخ سفید شبکه فاکس نیوز به کار برد.بایدن حملات لفظی علیه پوتین را اخیراً و در جریان مبارزات انتخاباتی به شدت تشدید کرده و هفته گذشته پس از آنکه مقامات زندان روسیه از درگذشت مخالف کرملین الکسی ناوالنی خبر دادند، او بلافاصله گفت: «دقیقاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، اما شکی نیست که مرگ نالوانی پیامد کار پوتین و اراذل او است».رئیس‌جمهور آمریکا پیش‌تر در اظهارنظرهای خود درباره جنگ اوکراین، پوتین را جنایکار و قصاب هم خطاب کرده است؛ اظهاراتی که در سردی بیشتر روابط آمریکا و روسیه بی‌تاثیر نبوده است.بایدن سه‌شنبه گفت که ایالات متحده بسته بزرگ تحریم‌ها را علیه روسیه به دلیل مرگ ناوالنی و جنگ اوکراین اعلام خواهد کرد.

توهین جدید جو بایدن به ولادمیر پوتین؛ او دیوانه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم