یک‌هزار سازه تبلیغات انتخاباتی در تهران نصب شد


سازمان زیباسازی شهرداری تهران از نصب و اختصاص یک‌هزار سازه تبلیغات انتخاباتی در سطح معابر و خیابان‌های شهر برای ساماندهی تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی خبر داد.

یک‌هزار سازه تبلیغات انتخاباتی در تهران نصب شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز پنجشنبه همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سازمان زیباسازی شهر تهران با نصب این تعداد سازه انتخاباتی در پایتخت، زنگ آغاز تبلیغات انتخاباتی را به صدا درآورد.

سازه‌های انتخاباتی به منظور حفظ زیبایی سیمای شهر و مناسب تبلیغات انتخاباتی و با هدف جلوگیری از تخریب محیط زیست تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداری‌های مناطق برای نصب قرار گرفته و بر اساس نیاز هر منطقه در سطح شهر تهران نصب شده است.

این سازه‌ها در مکان‌های پرتردد شهر برای استفاده نامزد‌های انتخابات، با هدف جلوگیری از تخریب شهر و جلوگیری از چسباندن پوستر‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی در جا‌های نامناسب و ممنوعه و یا به صورت پراکنده و رها کردن در کوچه و خیابان‌ها و همچنین مکان‌های خصوصی نصب شده است.

نامزد‌های انتخابات مجلس و خبرگان رهبری می‌توانند با نصب اقلام تبلیغاتی و پوستر‌های انتخاباتی خود در سازه‌های تعیین شده به صورت متمرکز از فرصت دیده شدن بهتر در تبلیغات بهره‌مند شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC