عدم مشارکت در انتخابات پیش رو، حلال مشکلات و مطالبات نیست


عدم مشارکت در انتخابات پیش رو، حلال مشکلات و مطالبات نیست

شاوردیان گفت: عدم مشارکت در انتخابات پیش رو حلال مشکلات اقتصادی نیست. نکته این است که این مباحث در تمام کشورها و جوامع وجود دارد. بنابراین ما باید سعی کنیم با حضور فعالانه و انتخاب درست خود بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

آرا شاوردیان ، نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه "افکارنیوز" ضمن اشاره به اینکه عدم مشارکت در انتخابات راهکار حل مشکلات نیست بیان کرد: کمتر از ده روز دیگر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و وظیفه هر ایرانی است که همیشه در سرنوشت کشورش دخیل باشد.

وی افزود: انتخابات تضمین می دهد که مردم با حضور خود برای حفظ و بقای کشور خود موثر واقع می شود همانطور که مردم ما در 4 دهه گذشته در دوره های مختلف نزدیک به 40 انتخابات شرکت کرده اند و حضور فعال داشته اند مطمئنا همچنان هموطنان عزیز آگاهانه در این انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

با حضور فعال درانتخابات می توانیم منتقد و مطالبه گر باشیم

شاوردیان با تاکید براین که عدم مشارکت و حضور غیرفعال درانتخابات پیش رو هیچ کمکی به بهبود شرایط نمی کند، تصریح کرد: ما باید در این رویداد سیاسی_اجتماعی کشورمان مشارکت کنیم و حضور فعال داشته باشیم تا بتوانیم با حضور خود در این عرصه، افرادی که صالح و دارای برنامه هستند را وارد مجلس کنیم و در دستگاه قوه مقننه قرار دهیم و تصمیم گیران درستی در دستگاه های کشور قرار گیرند.

نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران درمجلس ادامه داد: نتیجه حضور و مشارکت فعال، افزایش حق مطالبه گری است. اگر حضور فعال داشته باشیم می توانیم منتقد باشیم. بنابراین باید افراد کارشناس و متخصص را انتخاب کنیم و از این طریق مطالبه گری کنیم تا نظارت بر دستگاه های اجرایی افزایش یابد تا بتوانند وئظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

او گفت: به تبع مشکلات اقتصادی بسیاری ازجمله تورم، رکود و گرانی وجود دارد. بحث رتبه بندی معلمان، حقوق بازنشستگان و یکسان سازی حقوق و مشکلات معیشتی مردم همچنان وجود دارد اما این مسائل قابل حل است.شاوردیان درانتها متذکر شد که عدم مشارکت در انتخابات پیش رو حلال مشکلات اقتصادی نیست. نکته این است که این مباحث در تمام کشورها و جوامع وجود دارد. بنابراین ما باید سعی کنیم با حضور فعالانه و انتخاب درست خود بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم