نویدکیا: برای هواداران نساجی ناراحت شدم


نویدکیا: برای هواداران نساجی ناراحت شدم

سرمربی مس رفسنجان گفت: واقعا به خاطر هواداران نساجی ناراحت شدم.

نویدکیا: برای هواداران نساجی ناراحت شدم

به گزارش راهبرد معاصر؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل نساجی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از طرف ما انجام شد. سعی کردیم تا جایی که می‌شود گردش توپ بهتری داشته باشیم. بازی قبلی کمی در گردش توپ مکث‌هایی داشتیم ولی در این بازی سعی کردیم سرعت انتقالمان بهتر باشد و از فضاهایی که حریف می‌دهد استفاده کنیم.
وی افزود: می‌دانستیم نساجی دوست دارد بیشتر روی توپ‌های بلند و ارسال‌هایی که اغلب از مرکز زمین هستند، کار کند. روی این مساله هم کار کرده بودیم. درکل می‌توانم بگویم فضاهای خیلی خوبی از نساجی به دست آوردیم. توانستیم موقعیت‌های زیادی بسازیم. بازی قبلی موقعیت سازی ما کمتر بود. این بازی خیلی زیاد بود.
سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: این فوتبالی است که دوست دارم. همیشه دلم می‌خواهد مالکیت توپ بالا داشته باشیم و بازیکنانم با اعتماد به نفس بازی کنند، موقعیت سازی کنیم، شانس گل داشته باشیم و در نهایت اگر شد امتیاز کامل بگیریم. خوشبختانه این بازی خیلی خوب بود. واقعا برای مردمی که اینجا آمدند ناراحت بودم ولی واقعیت فوتبال همین است. کاری نمی‌شود کرد.
وی افزود: نساجی تیم خیلی خوبی است. بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم مشکلشان روحی-روانی است. به خاطر مشکلاتی که دارد در این شرایط قرار گرفته است. در غیر این صورت، واقعا بازی مقابل نساجی در این زمین خیلی سخت است. خوشبختانه این کار را انجام دادیم، نتیجه خوبی گرفتیم و گل‌های خوبی هم زدیم.
نویدکیا درخصوص اینکه آیا تصور چنین بردی را مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی داشت، گفت: فوتبالی که دوست دارم همین است که می‌بینید. سیستم تیم مس را از 3 دفاع به 4 دفاع تبدیل کردم. دوست دارم مالکیت توپ بالا با موقعیت سازی داشته باشند. نمی‌گویم فکر کردم اینجا 3 گل به نساجی بزنم. نه، این افکار عامیانه است. وظیفه سرمربی این است که تیم را تا جای که می‌تواند از نظر روحی-روانی به سطح بالا برساند. و بازیکنان را مجبور کند بحث‌های تاکتیکی را انجام بدهند. بعد هم نتیجه است که اتفاقات فوتبال هم در آن دخیل است. خیلی خوشبین بودم امتیاز کامل را بگیریم ولی نه با این سبک فوتبال و این تعداد گل./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)