پارلمان رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه درباره مخالفت با تشکیل کشور فلسطین را تصویب کرد


پارلمان رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه درباره مخالفت با تشکیل کشور فلسطین را تصویب کرد

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مصوبه کابینه این رژیم درباره مخالفت با تشکیل کشور فلسطین به‌صورت یکجانبه را با اکثریت آرا تصویب کرد.

پارلمان رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه درباره مخالفت با تشکیل کشور فلسطین را تصویب کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ این مصوبه در کنست به رای گذاشته شد و با اکثریت ۹۹ رای مثبت در مقابل ۱۱ رای منفی احزاب عربی تصویب شد و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نمایندگان اپوزیسیون بابت حمایت از این مصوبه تبریک گفت.

نتانیاهو در یک سخنرانی کوتاه گفت: به اعضای کنست از جمله اعضای اپوزیسیون تبریک می‌گویم که با اکثریت قاطع به پیشنهاد من رای مثبت دادند مبنی بر اینکه اسرائیل مخالف دیکته کردن تشکیل کشور فلسطین به صورت یکجانبه است.

همزمان «یائیر لاپید»، رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی به نتانیاهو حمله کرد و گفت: من و حزبم مخالف اقدامات یکجانبه هستیم و به همین دلیل به آن (پیشنهاد نتانیاهو) رای دادیم، اما شما تهدیدی را اختراع کردید که وجود ندارد. هیچ حزبی وجود ندارد که پیشنهاد به رسمیت شناختن فلسطینی‌ها را بدهد و (به این ترتیب) ترفندی ابداع کند که صحبتی از گناهکار بودن تو، قانون نظام وظیفه و بودجه نشود.

همچنین در این جلسه «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی مدعی شد تا زمانی که در کابینه است کشور فلسطینی تشکیل نخواهد شد.

پیشتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود مصوبه کابینه این رژیم درباره مخالفت با به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین را برای تصویب به پارلمان ارائه می‌کند.

کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه روز یکشنبه با مصوبه‌ای موافقت کرد که بر اساس آن این رژیم به رسمیت شناختن کشور فلسطین به صورت یکجانبه را نمی‌پذیرد. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی