نامزد مجلس خبرگان: ارتقای سطح حجاب در جامعه و حمایت از مردم غزه، یمن و بحرین با مشارکت در انتخابات به‌دست می‌آید


نامزد مجلس خبرگان: ارتقای سطح حجاب در جامعه و حمایت از مردم غزه، یمن و بحرین با مشارکت در انتخابات به‌دست می‌آید

تسنیم: کاندیدای خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری در مسائل جاری و عادی کشور نقش برجسته‌ای ندارد و جایی برای کسب قدرت و ثروت نیست، بلکه در مسائل اساسی و حیاتی کشور نقش دارد و ماندگارترین اثر را در جامعه از خود برجای می‌گذارد. آیت‌الله محسن...

نامزد مجلس خبرگان: ارتقای سطح حجاب در جامعه و حمایت از مردم غزه، یمن و بحرین با مشارکت در انتخابات به‌دست می‌آید

تسنیم: کاندیدای خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری در مسائل جاری و عادی کشور نقش برجسته‌ای ندارد و جایی برای کسب قدرت و ثروت نیست، بلکه در مسائل اساسی و حیاتی کشور نقش دارد و ماندگارترین اثر را در جامعه از خود برجای می‌گذارد.

آیت‌الله محسن قمی در گردهمایی و دعوت منتخبین شورا‌های استان تهران در اسلامشهر با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در این مراسم اظهار داشت: شما رأی اولی‌ها امید آینده کشور و موتور محرکه جامعه به حساب می‌آیید و البته حضور جوانان و بانوان در انتخابات و خانواده‌های ایثارگر و شهدا که پرچمدار انقلاب هستند، به معنای تقویت رهبری است.

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری در مسائل جاری و عادی کشور نقش برجسته‌ای ندارد و جایی برای کسب قدرت و ثروت نیست، بلکه در مسائل اساسی و حیاتی کشور نقش دارد و ماندگارترین اثر را در جامعه از خود برجای می‌گذارد که آثارش در طول دهه‌ها باقی می‌ماند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری استمرار خط سرخ شهادت است تأکید کرد: خبرگان لنگرگاه اطمینان بخش به جامعه در شرایط حساس هستند، آن زمان که جامعه دچار خلل رهبری می‌شود، خبرگان مانند صندوق ذخیره کشوری عمل می‌کند.

آیت‌الله قمی ادامه داد: ناامید کردن دشمنان برای نفوذ در ایران، ناامیدی ضد انقلاب، ارتقای سطح عفاف و حجاب در جامعه، مشارکت در حق تعیین سرنوشت، حمایت از مردم غزه یمن و بحرین با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات به‌دست می‌آید.

وی با تأکید براینکه حضور مردم استان تهران در انتخابات خبرگان بسیار مهم است، بیان کرد: راهبرد دشمن این است که مردم در انتخابات به ویژه خبرگان رهبری شرکت نکنند و مشارکت مردم در شهر تهران و استان تهران پایین باشد.

کاندیدای خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: از شما مردم غرب استان تهران می‌خواهم با حضور حداکثری در انتخابات نسبت به کل استان تهران رتبه اول را کسب کنید.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا