دستور کار مهم سپاه به روایت فرمانده کل


دستور کار مهم سپاه به روایت فرمانده کل

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه ورزش از بُعد ایجاد زیرساخت‌ها، تجهیزات ورزشی پیشرفته یکی از دستورکارهای مهم سپاه است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دوشنبه، در حاشیه بازدید از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزشی سپاه که در ستادکل سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اعتقاد داریم شخصیت انسانی که می‌خواهد از کیان اسلام و تمامیت ارضی وطن و اعتبار عزت مسلمانان و ملت ایران دفاع کند در گروی ترکیب جسم قوی، ذهن هوشیار و ایمان مستحکم است؛ هم دست‌ها و پاها باید قدرتمند باشند، هم ذهن‌ها باید قوی و وسیع باشند و هم قلب‌ها باید بسیار مطمئن و سرشار از ایمان باشند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آمادگی جسمانی از این زاویه تأثیر بسیار تعیین‌کننده‌ای در توان و قابلیت رزمی همه نیروهای سپاه در جنبه‌های مختلف دارد؛ چرا که ما با دشمنان قدرتمندی دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ بنابراین خودمان را باید برای شرایط نبرد با دشمنان بزرگ آماده کنیم.

فرمانده‌کل سپاه تأکید کرد: باید حتماً جسم پاسداران و سربازان قوی باشد؛ به همین دلیل مسئله توسعه ورزش از بُعد ایجاد زیرساخت‌ها، تجهیزات ورزشی پیشرفته و تعلیمات ورزشی نوین و متناسب با نوع فعالیت و اقداماتی که پاسداران انجام می‌دهند، یکی از دستورکارهای مهم سپاه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...