قتل شوهر اول توسط شوهر دوم زن تهرانی ! / مقتول قبل از مرگ قاتلش لو داد !


قتل شوهر اول توسط شوهر دوم زن تهرانی ! / مقتول قبل از مرگ قاتلش لو داد !

به گزارش خبرنگار رکنا؛ ساعت ۱۷ بعدظهر ۳۰ بهمن ماه خبر تصادف مرگبار در تهرانپارس به ماموران کلانتری ۱۲۶ گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. ماموران در صحنه...

به گزارش خبرنگار رکنا؛ ساعت ۱۷ بعدظهر ۳۰ بهمن ماه خبر تصادف مرگبار در تهرانپارس به ماموران کلانتری ۱۲۶ گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در صحنه جنایت با جسم بی جان مرد جوانی روبرو شدند که به طرز وحشتانکی غرق در خون روی زمین افتاده بود و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل نیز از چندین ناحیه بدن دچار شکستگی شده بود و سریعا به بیمارستان فیروزگر منتقل شد.در حین رسیدن به بیمارستان قربانی به ماموران پلیس گفته بود که خودروی مزاد ۳ او را تعقیب و سپس وی را زیر گرفته و این آخرین حرف هایی بود که قربانی قبل از مرگش بیان کرد.

بنابر این گزارش ساعت ۱۱ صبح روز یکم اسفند ماه خبر مرگ مردجوان توسط عوامل بیمارستان به کلانتری اعلام و در همان زمان گزارش این قتل به بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی نیز اعلام شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت و برسی صحنه وارد عمل شوند و راز این مرگ معمایی را کشف کنند. بازپرس شفیعی در گام اول دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و در ادامه روند اجرایی پرونده و اظهارات قربانی قبل از مرگش دستور بازبینی دوربین های مداربسته خیابانیی که قربانی در ان تصادف کرده بود را در دستور کار تیم اداره ده پلیس آگاهی قرار داد.

کاراگاهان اداره ۱۰ پلیس اگاهی در تحقیقات ابتدایی موفق به شناسایی پلاک خودرویی به مدل مزدا ۳ شدند که بعد از خودروی نیسان وارد کوچه شده و پس از پیاده شدن راننده به صورت دنده عقب حرکت و‌مرد جوان را زیر میگیرد.متهم در همان ساعات اولیه شناسایی و بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات تحویل اداره 10 پلیس اگاهی تهران شد تا اینکه صبح امروز ۲ اسفند ماه به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.متهم وقتی روبروی بازپرس ویژه قتل قرار گرفت از انگیزه و علت این قتل هولناک گفت: مقتول شوهر سابق همسر بنده است، آنها ۳ سال قبل از هم جدا شدند و بعد از یک سال ما ازدواج کردیم.

مدتی که از زندگی مشترکان گذشته بود متوجه شدم که سر و کله شوهر سابق مریم پیدا شده برای همین بیشتر مواقع خودم برای رساندش از محل کار به خانه دنبالش میرفتم تا روز حادثه!متهم در ادامه گفت: ساعت نزدیک به ۴ بعداظهر بود که مثل همیشه به دنبال مریم به محل کارش رفتم وقتی سوار ماشین شد متوجه شدم نیسان آبی رنگی در حال تعقیب ماشین ماست ! چند کوچه و خیابان را با سرعت رفتم و دقت کردم راننده رضا شوهر سابق مریم بود، عصبانی شدم و چند جا سعی کردم جلوی حرکت و تعقیبش را بگیرم که نهایتا وارد کوچه ای بن بست شدم و رصا با نیسان آبی اش راه را بر من بست، از ماشین پیاده شد و برایم دست تکان داد من هم یک لحظه عصبانی شدم دنده عقب با سرعت امدم گفتم شاید بترسد و کنار برود که این اتفاق نیوفتاد و در نهایت با او تصادف کردم و از انجا گریختم تا اینکه باز داشت شدم.

با دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی و همچنین اظهارات صریح متهم در خصوص زیر گرفتن مرد جوان وی تحویل کاراگاهان ادا ره ۱۰ پلیس اگاهی شده و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.


قتل شوهر اول توسط شوهر دوم زن تهرانی ! / مقتول قبل از مرگ قاتلش لو داد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟