ضرغامی: تا صادق بوقی داریم مسی را نمی‌خواهیم


ضرغامی: تا صادق بوقی داریم مسی را نمی‌خواهیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برای تبلیغ گردشگری مسی را دعوت کرده، اما ما ده‌ها میلیون دلار پول نداریم و اگر داشته باشیم هم نمی‌دهیم، چون به اندازه کافی خودمان بدل مسی را بهتر از مسی داریم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برای انعکاس بهتر جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی، به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی سیم کارت بدون فیلتر دادیم.

به گزارش ایسنا، سید عزت‌الله ضرغامی صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مهمانان دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: بالاترین مقام صنایع دستی جهانی یعنی آقای سعد قدومی که دفترشان در سوئیس است مهمان ما بودند و سخنرانی بسیار خوبی کردند و هم ایشان و هم سایر مهمانان نسبت به توانمندی‌های جمهوری اسلامی نکات خوبی را گفتند.

وی ادامه داد: ما چند روز قبل هم حضور آقای زوراب که بالاترین مقام گردشگری جهانی است را داشتیم؛ با اینکه جو شدیدی برای ایشان ایجاد کردند که به ایران نیاید و در این جشنواره شرکت نکند و این را در ملاقاتش با آقای رئیس جمهور هم مطرح کردند. البته آقای زوراب نه تنها به این جو شدید اعتنا نکردند بلکه ادای احترام سنگینی نسبت به جایگاه و تمدن و گردشگری ایران داشتند. ایشان در صفحه اینستاگرام خودشان ۶، ۷ پست مهم درباره جایگاه جمهوری اسلامی در حوزه گردشگری گذاشتند و از همه مردم دنیا دعوت کردند که بیایید ببینید ایران چه جای مهمی است. البته سیمکارت بدون فیلتر نداشت که برایشان جور کردیم.

ضرغامی همچنین تصریح کرد: وقتی اینفلوئنسری دعوت می‌کنیم بنده خدا باید یک سیمکارت بدون فیلتر داشته باشد چرا که ما او را صدایش کرده‌ایم که بیاید بگوید در ایران چه خبر است. درست است عربستان برای تبلیغ گردشگری مسی را دعوت کرده، اما ما ده‌ها میلیون دلار پول نداریم و اگر داشته باشیم هم نمی‌دهیم، چون به اندازه کافی خودمان بدل مسی را بهتر از مسی داریم. ما صادق بوقی داریم که وقتی مردم گیلان را دعوت می‌کند اثرش بیشتر از خارجی‌هاست. به هر حال توانستیم تعدادی سیمکارت بدون فیلتر تهیه کنیم و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهیم و خوشبختانه انعکاس جشنواره گردشگری و هم جشنواره صنایع دستی ما بسیار خوب بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید