توطئه اسرائیل در حادثه خطوط گازرسانی سریعا ترمیم شد


توطئه اسرائیل در حادثه خطوط گازرسانی سریعا ترمیم شد

جواد اوجی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن قصد داشت بخش گاز خانگی مردم را دچار چالش کند و الحمدلله آمادگی کاملی داشتیم و این کار خبیثانه‌...

جواد اوجی امروز (چهارشنبه ۲ اسفند) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن قصد داشت بخش گاز خانگی مردم را دچار چالش کند و الحمدلله آمادگی کاملی داشتیم و این کار خبیثانه‌ دشمن بدون این‌که اتفاقی در شهرها و روستاها رخ دهد، خنثی و خطوط گاز رسانی سریعا ترمیم شدند.

وی افزود: بعد از دو ساعت از انفجار، همکاران ما مشغول کار شدند و خطوط در حال بهره‌برداری است و توطئه اسرائیل غاصب به نتیجه نرسید و تنها به چند شاخه لوله آسیب زدند و این توطئه خنثی شد.

خط لوله گاز به پاکستان ، تصریح کرد: خط لوله هفتم از عسلویه تا چابهار کشیده شده و بخشی از این گاز برای صادرات است. خط لوله 56 اینچ است کخ روزانه 120 میلیون متر مکعب گاز را انتقال می دهد که بخشی از ان برای صادارت به پاکستان است. این قراداد 10 سال پیش امضا شده ولی به دلیل تحریم ها، طرف پاکستانی اجرا نکرده و در دولت قبل هم کوتاهی هایی شده است اما الان مذاکراتی با پاکستان انجام شده و آنها علاقمند به احیای این طرح هستند ما هم امادگی را داریم. وقتی پاکستان عملیات اجرایی خود را شروع کند ما هم اقدام می کنیم.


توطئه اسرائیل در حادثه خطوط گازرسانی سریعا ترمیم شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش 11برابری درآمد عملیاتی صنعت خودرو و قطعات