سورپرایز روسیه برای اسرائیل/ اتفاق جنجالی در فرودگاه مسکو


سورپرایز روسیه برای اسرائیل/ اتفاق جنجالی در فرودگاه مسکو

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی از بازداشت و تحقیر یکی از نمایندگان رسمی رژیم صهیونیستی در فرودگاه مسکو و بازجویی از او خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ماکو پایگاه اطلاع رسانی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد، آلون شوهام دیپلمات اسرائیلی و مدیر عامل شرکت ناتیف روز چهارشنبه گذشته در فرودگاه مسکو و در حالی که قصد سفر به اسرائیل را داشت توسط نیروهای امنیتی روس بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

طبق روایت این رسانه عبری زبان، شوهام هفته قبل از آن برای انجام سلسله جلساتی به روسیه سفر کرده بود و بعد از عبور از گیت گذرنامه درخواست ثبت مهر خروج بر روی گذرنامه خود کرد اما افسر موجود با مشاهد مهرهای مکرر ورود و خروج وی به اوکراین، بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

شوهام در این بازجویی‌ها که بارها تکرار شد اعلام کرد که وی ماموریت رسمی داشته و برای انجام ماموریت‌های رسمی به این کشور سفر کرده است و بعد از مدتی بازجویی اجازه سوار شدن وی به هواپیما داده شد.

خبر مرتبط
پیشنهاد روسیه به حماس/ جشن آشتی‌کنان در مسکو؟

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه خبر داد: تا اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده، مذاکرات آشتی ملی دو جنبش فلسطینی حماس و فتح در مسکو را میزبانی کند.

اما هنوز هواپیمای العال روی باند قرار نگرفته بود که به مسافران خبر داده شد، به دلیل پاره‌ای از سئوالات از یکی از مسافران پرواز با تاخیر انجام خواهد شد و بدین شکل شوهام دوباره برای بازجویی به خارج از هواپیما برده شد.

به گفته شاهدان بعد از پایین بردن شوهام و چند دقیقه پر استرس، وی مجددا به هواپیما بازگردانده شد و اعلام گردید که سوء تفاهمی پیش آمده است.

خبر مرتبط
فرانسه از مسکو ترسید/ ما با روسیه در جنگ نیستیم

وزیر دفاع فرانسه اظهار داشت: کمک به اوکراین برای دفاع از خود، کشوری که مورد حمله قرار گرفته، ما را همدست جنگ نمی‌کند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، شوهام که خود زاده اتحاد جماهیر شوروی سابق است یکی از دیپلمات‌های بود که در انتقال یهودیان روسیه و اوکراین به اسرائیل نقش مهمی را ایفا کرد.

این دیپلمات صهیونیست در گذشته سفیر رژیم صهیونیستی در بلاروس را هم داشته است.

منابع آگاه صهیونیست اعلام کردند، اقدام مسکو در واقع پیام دیگری برای اسرائیل بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی