دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد


دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد

به گزارش رکنا: سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو‌های سواری پارک شده خود در...

به گزارش رکنا: سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو‌های سواری پارک شده خود در محدوده "یوسف آباد" تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۲۵ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های سواری شخصی که در کوچه‌های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب می کنند و محتویات داخل خودرو و صندوق عقب خودرو از قبیل جک و لاستیک زاپاس، ضبط و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری یوسف آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم هویت متهمان را شناسایی کرده، نهایتا در بیست و هشتم بهمن ماه متهمان را در حین گشت زنی با خودرو پژو مشاهده و با فرمان ایست متهمان متواری گردیده که در یک عملیات پلیسی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به توقف خودرو متهمان و دستگیری هر ۲ متهم شده و اموال سرقتی شامل ۲ عدد لاستیک، ۲ عدد رینگ و ۴ عدد چراغ خودرو پژو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از خودرو متهمان کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده‌های "یوسف آباد " اعتراف کردند.

سرهنگ حسنوند در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد مراجعه کنند.


دستگیری سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)