باشگاه نیوکاسل خبر جدایی دن اشورث را تایید کرد!


باشگاه نیوکاسل خبر جدایی  دن اشورث  را تایید کرد!

نیوکاسل با بیانیه‌ای کوتاه خبر جدا شدن دن اشورث را از این باشگاه اعلام کرده است.

وقت صبح-نیوکاسل یونایتد تایید کرد که دن اشورث این باشگاه را ترک خواهد کرد زیرا او به دنبال جدایی از باشگاه برای انتقال به منچستریونایتد است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، نیوکاسل یونایتد تایید کرد که دن اشورث، مدیر ورزشی باشگاه از این تیم جدا خواهد شد و به ناامیدی خود از تمایلش برای رفتن به منچستریونایتد اعتراف کرد.

دارن ایلز، مدیرعامل نیوکاسل، گفت: «ما از اینکه دن ترک کردن را انتخاب کرده است ناامید هستیم، با این حال سفر هیجان انگیز ما متوقف نمی‌شود. فرآیند جذب یک مدیر ورزشی جدید بلافاصله آغاز می‌شود. ما از دن برای تلاش‌هایش در نیوکاسل یونایتد تشکر می‌کنیم. برای او و خانواده‌اش آرزوی سلامتی در آینده داریم.»

گفته می‌شود نیوکاسل به دنبال دریافت مبلغ 20 میلیون پوند از منچستر یونایتد است. اگر این باشگاه بخواهند اشورث را از قراردادش آزاد کنند.

سر جیم رتکلیف، مدیر ورزشی منچستر یونایتد، اشورث را به عنوان یکی از انتخاب‌های اصلی خود در خارج از زمین پس از کار چشمگیرش در سال‌های اخیر معرفی کرده است.

به نظر می رسد که نیوکاسل از رازهای خود به خوبی محافظت کرده است و اشورث نمی‌تواند تا سال 2026 برای یک تیم رقیب به صورت مستقیم کار کند. مگر اینکه هزینه زیادی پرداخت شود.

منچستر یونایتد تمایل چندانی به پرداخت مبلغ 20 میلیون پوندی گزارش شده ندارد که باعث می‌شود اشورث در کنار زمین و بدون باشگاهی بماند.

منبع: www.mirror.co.uk

کد خبر : ۲۲۶۷۹۱
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت بیلدر ژل و پلی ژل کاشت ناخن