مسی بلاخره دلیل غیبتش از بازی با هنگ کنگ را توضیح داد!


مسی بلاخره دلیل غیبتش از بازی با هنگ کنگ را توضیح داد!

لیونل مسی دلیل واقعی غیبتش در بازی دوستانه با هنگ کنگ که باعث بوجود آمدن واکنش‌های مختلفی شد را فاش کرد!

وقت صبح-لیونل مسی درباره غیبتش از بازی با هنگ کنگ گفت: «من دروغ‌های چیزهای زیادی درباره اتفاقات بعد از بازی در هنگ کنگ خوانده و شنیده‌ام.»

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیونل مسی پس از متهم شدن به شرکت نکردن عمدی در یک بازی دوستانه با هنگ کنگ، تلاش دیگری برای دفاع از تصمیم خود مبنی بر بازی نکردن انجام داده است.

دولت هنگ کنگ پس از ابراز ناامیدی شدید خود از تصمیم مسی برای عدم حضور در بازی اینتر میامی و هنگ کنگ در اوایل ماه جاری، خواستار توضیحی از سازمان دهندگان این رویداد شد.

این مشکل زمانی بدتر شد که این بازیکن 36 ساله سه روز بعد مقابل ویسل کوبه در ژاپن بازی کرد. علیرغم ادعاهای سرمربی تیم تاتا مارتینو مبنی بر اینکه تصمیم برای بازی نکردن این بازیکن به دلیل بیماری بود.

مسی یک پیام ویدئویی در وب‌سایت شبکه اجتماعی چینی وایبو منتشر کرد و گفت: «من چیزهای زیادی درباره اتفاقات پس از بازی در هنگ کنگ خوانده‌ام و شنیده‌ام. به همین دلیل می‌خواستم این ویدیو را بسازم تا حقیقت را بگویم.»

او ادامه داد: «همانطور که همه می‌دانند، من همیشه می‌خواهم بازی کنم. شنیده‌ام که به خاطر سیاست و خیلی چیزهای دیگر که هیچ ربطی به این موضوع ندارد نمی‌خواستم در این مسابقه شرکت کنم. اگر اینطور بود چندین بار دیگر به ژاپن یا چین سفر نمی‌کردم.»

«من همیشه رابطه نزدیکی با چین داشته‌ام. همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی گفتم: من التهاب روده داشتم و نمی‌توانستم بازی کنم. در بازی اولی که در عربستان انجام دادم این را حس کردم و در بازی دوم در عربستان هم بازی کردم اما حالم بدتر شد.»

او گفت: «روز قبلش سعی کردم در جلسه تمرینی شرکت کنم اما صادقانه بگویم نمی‌توانستم بازی کنم زیرا حالم اصلا خوب نبود.»

«پس از گذشت چند روز احساس بهتری داشتم و به همین دلیل در بازی دوستانه ژاپن کمی بازی کردم تا از نظر بدنی به پیشرفت خود ادامه دهم و برای آنچه در آینده برای من پیش می آید آماده شوم.»

«این را قبلاً گفته‌ام اما احساس کردم مهم است که بعد از همه چیزهایی که گفته شده دوباره آن را تکرار کنم. عشقم را به مردم چین می‌فرستم. امیدوارم بتوانیم به زودی دوباره همدیگر را ببینیم.»

منبع: www.thenews.com.pk

کد خبر : ۲۲۶۷۹۰
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگری سحر قریشی در آمریکا ! + عکس پشت صحنه فیلم