تحویل 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله‌های عابر پیاده


تحویل 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله‌های عابر پیاده

شهردار تهران از تحویل ۶۰ دستگاه پله برقی برای نوسازی پله‌های عابر پیاده خبر داد.

تحویل 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله‌های عابر پیاده

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز جهت بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری در دویست و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تبصره‌های بودجه در واکنش به اظهارات اعضای شورا نسبت به واگذاری مسئولیت نگهداشت پل‌های پایتخت از سازمان زیباسازی به دستگاهی دیگر، گفت: فرمایشات درست است؛ علت واگذاری این بود که سازمان زیباسازی در کنار استفاده از عرشه‌ها، هزینه نگهداشت را نیز پرداخت کند اما چون ظرفیت آن وجود نداشت مشکلاتی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ده‌ها نوع پل عابر پیاده وجود دارد، گفت: سازمان زیباسازی تلاش کرد و قرارداد بست. ۶۰ دستگاه پله برقی برای نوسازی پله‌های عابر پیاده تحویل خواهد شد.

زاکانی با اعلام اینکه معاونت فنی و عمرانی از طریق سازمان امور مناطق می‌تواند ظرفیت مناطق را مورد استفاده قرار دهد، تأکید کرد: سازمان مهندسی و عمران پل‌هایی را طراحی کرده که برای عابران پیاده تسهیلاتی ایجاد می‌کند و نوآوری در طراحی را نیز به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ۳ پیشنهاد مبنی بر ماندن این مسئولیت دست زیباسازی یا واگذاری به معاونت حمل و نقل داریم، افزود: البته ترجیح قطعی ما این است که مسئولیت نگهداشت پل‌ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار شود./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم