متفاوت‌ترین گوشی هوشمند دنیا از دویچه تلکام که هیچ‌گونه اپلیکیشنی ندارد!


متفاوت‌ترین گوشی هوشمند دنیا از دویچه تلکام که هیچ‌گونه اپلیکیشنی ندارد!

در آستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل MWC 2024، اطلاعات جالبی از گوشی‌های حاضر در این نمایشگاه به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید اپراتور آلمانی دویچه تلکام در پی رونمایی از یک گوشی هوشمند است که فاقد هرگونه اپلیکیشنی بوده و به‌طور کامل از هوش...

در آستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل MWC 2024، اطلاعات جالبی از گوشی‌های حاضر در این نمایشگاه به بیرون درز کرده است. به نظر می‌آید اپراتور آلمانی دویچه تلکام در پی رونمایی از یک گوشی هوشمند است که فاقد هرگونه اپلیکیشنی بوده و به‌طور کامل از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. جزئیات بیشتر را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

شرکت آلمانی دویچه تلکام که سهام‌دار عمده T-Mobile هم محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد گوشی‌ هوشمند بدون اپلیکیشن روانه بازار کند. بر اساس اعلام wccftech این گوشی کاملاً مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و تمام کارها هم از این طریق قابل انجام است.

متفاوت‌ترین گوشی هوشمند دنیا از دویچه تلکام که هیچ‌گونه اپلیکیشنی ندارد!

معرفی گوشی هوشمندی که اپلیکیشن ندارد!

دویچه تلکام گوشی جدیدش را با نام T Phone معرفی کرده و قرار است برای اولین بار این دستگاه متفاوت را در کنگره جهانی موبایل 2024 رونمایی کند. در واقع این شرکت با همکاری کوالکام و Brain.ai قرار است در کنگره جهانی موبایل از موبایل جدیدی رونمایی کنند که کاملاً با هوش مصنوعی ابری کار می‌کند.

همچنین دویچه تلکام قصد دارد در کنگره جهانی موبایل امسال یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 و پردازشگر هوش مصنوعی داخلی معرفی کند. تاکنون جزئیات بیشتری از گوشی دویچه تلکام اعلام نشده و قیمت گوشی مذکور نیز مشخص نیست.

کنگره جهانی موبایل از تاریخ 7 تا 10 اسفندماه برگزار خواهد شد و غول‌های فناوری در این نمایشگاه به عرضه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه گوشی‌های هوشمند خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)