معرفی انواع عطر شنل | 14 ادکلن زنانه و مردانه برتر برند Chanel


معرفی انواع عطر شنل | 14 ادکلن زنانه و مردانه برتر برند Chanel

برند بزرگ فرانسوی شنل، زیرمجموعه خانه مد شنل و تولید کننده انواع عطر و ادکلن است که تا کنون بیش از 64 عطر و ادکلن عرضه نموده است. این کمپانی از سال 1909 آغاز به کار کرده و در سال 1921، با تولید عطر Chanel N5 وارد حوزه عطر و ادکلن شده است. این...

برند بزرگ فرانسوی شنل، زیرمجموعه خانه مد شنل و تولید کننده انواع عطر و ادکلن است که تا کنون بیش از 64 عطر و ادکلن عرضه نموده است. این کمپانی از سال 1909 آغاز به کار کرده و در سال 1921، با تولید عطر Chanel N5 وارد حوزه عطر و ادکلن شده است. این برند تا کنون موفق شده است بهترین و محبوب‌ترین رایحه‌ها را در سراسر جهان تولید و ارائه نماید.
ویژگی بارز عطرهای شنل، ترکیب جذابیت‌های معاصر با ظرافت و زیبایی کلاسیک است که شیک و خاص بودن استایل شما را تکمیل خواهد کرد. این شرکت متناسب با هر جنسیت، سن و سلیقه‌ای عطر و ادکلن تولید نموده است در این مطلب به معرفی بهترین عطرهای برند شنل خواهیم پرداخت.

1. الور هوم ادیشن بلانش

CHANEL – Allure Homme Edition Blanche EDP، از بهترین رایحه‌های برند فرانسوی شنل محسوب می‌شود که فضایی معتدل و همه‌پسند را به وجود می‌آورد. و یکی از بهترین عطرهای مردانه که در گروه بویایی شرقی چوبی با طبع شیرین است. شنل این عطر را در سال 2014 میلادی عرضه کرد که مشابهت بسیاری با نسخه ادو تویلت دارد و تنها غلظت و کیفیت رایحه‌های آن افزایش یافته است.
اسانس اولیه این محصول را ترنج و لیمو ترش تشکیل می‌دهند که نت مرکباتی جذاب و دلفریبی را رقم می‌زند. در اسانس میانی بهترین عطر شنل از روایح چوبی و چوب صندل سفید استفاده شده است و در اسانس پایه، وانیل و خس خس را داریم که شیرینی مطبوع و ملایمی را با خود به همراه دارند. مردان خونگرم، اصیل و آراسته به انتخاب این محصول کلاسیک روی می‌آورند تا هاله‌ای جذاب از نت‌های چوبی معطر را همراه خود داشته باشند. از الور هوم ادیشن بلانش بهتر است در فصول گرم سال استفاده گردد. ماندگاری این عطر بسیار خوب اما پراکندگی بوی آن در حد متوسط می‌باشد.

2. اگویست پلاتینیوم

نام تجاری این محصول برند شنل، CHANEL – Egoiste Platinum است و برای اولین بار در سال 1993، توسط عطار ژاک پولژ تولید شد. نوع آن ادو تویلت بوده و مناسب استفاده آقایان می‌باشد. اگویست پلاتینیوم در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار گرفته است و طبعی شیرین و خنک دارد.
اسانس اولیه آن شامل بهار نارنج، رزماری، سنبل، دانه‌های قرمز و اسانس میانی آن شامل شمعدانی، یاس، سالویا اسکلاریا و صمغ گیاهی است. در اسانس پایه آن نیز از کهربا، خزه درخت بلوط، سدر، خس خس و چوب صندل سفید استفاده شده است. این عطر بااصالت، اولویت اول مردان قدرتمند، برون‌گرا و دلنشین است که با نت‌های انرژی‌بخش و باطراوت خود، لبخند به لب اطرافیان آن‌ها می‌آورد. بهتر است در فصول گرم از این محصول استفاده کنید تا از ماندگاری عالی و پراکندگی خوب آن بهره‌مند شوید.

معرفی انواع عطر شنل | 14 ادکلن زنانه و مردانه برتر برند Chanel

3. بلو شنل ادو تویلت

نام تجاری این عطر، CHANEL – Bleu de Chanel است که در سال 2010، توسط عطاری به اسم ژاک پولژ ساخته شد. این عطر بی‌نظیر مردانه، از خانواده ادو تویلت است و با وجود گذشت چندین سال از تولید آن، هنوز طرفدارهای خود را دارد. گروه بویایی این محصول، چوبی معطر است و دارای طبع خنک و تلخی می‌باشد.
اسانس اولیه آن نت‌های گسترده‌ای را شامل می‌شود که عبارتند از لیمو ترش، کندر، درخت پچولی، نعناع هندی، سدر، خس خس، چوب صندل سفید، گریپ فروت، یاس، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی. با بوییدن این عطر، روح شما به جنگل‌های شرق سفر می‌کند و سرزندگی به وجودتان القا می‌شود. چنل ادوتویلت بهترین عطر شنل مردانه برای هدیه دادن است؛ چون با بیشتر سلایق سازگاری دارد. بهتر است از آن در فصول گرم استفاده شود تا ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی متوسط آن، بیشتر خودنمایی کند.

معرفی انواع عطر شنل | 14 ادکلن زنانه و مردانه برتر برند Chanel

4. بلو شنل ادو پرفیوم

بهترین ادکلن مردانه برند شنل با نام تجاری Bleu de Chanel EDP، برای اولین بار در سال 2014 و توسط ژاک پولژ فرانسوی ساخته شد. این عطر جذاب و شیک، از نوع ادو پرفیوم و گروه بویایی این محصول، چوبی معطر و طبع آن خنک، تلخ و معتدل است.
رایحه ابتدایی آن شامل گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز می‌شود. رایحه میانی این محصول از یاس، زنجبیل، سدر و خس خس به وجود آمده است و اسانس پایه آن متشکل از رزین لابدانوم، کندر هندی، درخت پچولی و چوب صندل است. آمیزه‌ای معطر از گل، درخت میوه، این عطر را به رایحه‌ای خاص، هوس‌انگیز و فرح‌بخش تبدیل می‌کند. در تمام فصول می‌توان از این عطر با ماندگاری عالی و پراکندگی خوب استفاده کرد.

5. الور هوم اسپرت او اکستریم

این عطر را می‌توانید در بازار با نام تجاری CHANEL – Allure Homme Sport Eau Extreme بیابید. یکی دیگر از بهترین ادکلن های برند شنل اثر هنری ژاک پولژ که در سال 2012 معرفی شد. گروه بویایی آن چوبی معطر و طبع آن معتدل، ملایم و شیرین می‌باشد. رگه‌های مشک‌فام و ادویه‌های تند و تیز در کنار هم به تعادل دلچسبی رسیده‌اند که آرامش و سرزندگی را به طور همزمان دارد.
بهترین عطر شنل با رایحه اولیه نارنگی ماندارین، سالویا، نعناع، سرو و اسانس میانی فلفل که اسانس پایه آن از روایح دانه تونکا، مشک، سدر و چوب صندل سفید منشا می‌گیرد. ماندگاری و پراکندگی بوی این محصول بسیار عالی هستند و می‌توان از آن در تمام فصول سال استفاده نمود.

6. بلو شنل پارفوم

CHANEL – Bleu de Chanel Parfum از محبوب‌ترین و پرفروش ترین عطر شنل مردانه در سراسر جهان است که رایحه‌ای جوان‌پسند و شادی‌بخش دارد. عطاری به نام اولیویه پولژ برای اولین بار در سال 2018 میلادی دست به خلق این ترکیب بی‌نظیر زد. نوع این عطر، پرفیوم بوده و گروه بویایی چوبی معطر را شامل می‌شود. بلو شنل پارفوم طبعی تلخ و ملایم دارد که اثری فریبنده بر اطرافیان شما خواهد گذاشت و بیانگر اعتماد به نفس و عمق شخصیت شما خواهد بود.
اسانس اولیه این محصول را ترنج، نعناع، لیمو ترش رنده شده و گیاه درمنه تشکیل می‌دهند و اسانس میانی آن شامل اسطوخودوس، ترکیبات سبز، آناناس و شمعدانی است. رایحه پایانی این عطر هم از نت‌های مطبوعی مانند دانه تونکا، سدر، چوب صندل سفید، ترکیب ایزو ای سوپر و چوب عنبر به وجود آمده است. بلو شنل پارفوم، یک عطر چهارفصل است که در هر زمان از سال می‌توانید از رایحه منحصربه‌فرد، ماندگاری خوب و پراکندگی بوی متوسط آن لذت ببرید.

7. چنس تندر ادو تویلت

نام تجاری این عطر معروف و محبوب، CHANEL – Chance Eau Tendre است که برای اولین بار در سال 2010 توسط ژاک پولژ که از بزرگ‌ترین عطاران برند شنل است، تولید شد. نوع آن ادو تویلت بوده و مناسب استفاده بانوان می‌باشد. این عطر زنانه خنک در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و با طبع خنک، ملایم و شیرین، جزء ثابت استایل بسیاری از خانم‌های سرزنده، آراسته و شیک شده است.
اسانس اولیه آن کاملا میوه‌ای طراحی شده و شامل گریپ فروت و به است. در عوض، اسانس میانی آن از عصاره گلبرگ‌ها نشات گرفته و یاس و سنبل را شامل می‌شود که لطافت عطر را دوچندان می‌کند. رایحه پایه این محصول هم از کهربا، مشک، سدر و زنبق به وجود آمده است. بهتر است از عطر چنس تندر ادو تویلت در فصول گرم سال استفاده کنید تا بهره بیشتری از ماندگاری و پراکندگی نسبتا خوب آن ببرید.

8. الور هوم اسپرت

الور هوم اسپرت در بازار عطر با نام تجاری CHANEL – Allure Homme Sport یافت می‌شود. این عطر ادو تویلت برای اولین بار توسط ژاک پولژ فرانسوی و در سال 2004 میلادی خلق شد. گروه بویایی آن چوبی ادویه‌ای و طبع آن خنک و شیرین می‌باشد. این محصول جز بهترین ادکلن های مردانه برند شنل است که رایحه‌ای پر از شادابی، اغواگری و رهایی را به شامه شما می‌بخشد. همچنین در میان نت‌های آن، آب دریا را پیدا می‌کنید که ابهت اقیانوس و خنکای موج‌های تابستانی را به یاد می‌آورد.
اسانس اولیه این عطر از نارنگی ماندارین، پرتقال، آلدهید و آب دریا ساخته شده است. در حالی که اسانس میانی آن شامل بهار نارنج، سدر، فلفل و اسانس پایه آن شامل دانه تونکا، مشک، کهربا، وانیل، لامی و خس خس است. بهتر است در فصول گرم مانند تابستان از الور هوم اسپرت استفاده شود تا ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی بوی متوسط آن به بهترین نحو، خود را نشان دهد.

9. شنل شماره 5

CHANEL – Chanel N5 اولین عطری است که برند بزرگ فرانسوی شنل با آن پا به عرصه عطر و ادکلن نهاد. نسخه جدید آن در سال 1954 توسط عطاری به نام ارنست باو تولید شد. نوع این عطر، ادو پرفیوم است و گروه بویایی آن، گلی آلدهیدی می‌باشد. طبع گرم و تابستانی شنل شماره 5، گرمای لذت‌بخش و شهدآگینی را به ارمغان می‌آورد. البته نسخه ابتدایی آن در سال 1921 ساخته شد و با سه غلظت ادو تویلت، ادو کلن و پرفیوم عرضه گشت. اما پس از چند سال، ادیشن آن با غلظت اکستریت پارفوم و در بطری‌های 7.5 میلی‌لیتری ارائه شد.
اسانس اولیه بهترین عطر شنل از ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید و گل یلانگ و اسانس میانی آن از زنبق، رز، یاس، ریشه زنبق و گل برف تشکیل شده است. رایحه پایه این عطر نیز شامل مشک، کهربا، نعناع هندی، وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس، مشک زباد و چوب صندل سفید می‌شود.
این عطر که آمیزه‌ای از گل‌های معطر و آرامش‌بخش است، مناسب استفاده بانوان می‌باشد. بهتر است که از عطر شنل شماره 5 در فصول سرد سال مانند زمستان استفاده شود تا رایحه گرم و صمیمی، ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی عالی آن بیشتر حس شود.

10. کوکو مادمازل

نام تجاری این عطر مطرح جهانی، CHANEL – Coci Mademoiselle EDP است و در سال 2001، توسط ژاک پولژ فرانسوی خلق شد. غلظت این عطر در دسته ادو پرفیوم است و گروه بویایی آن شرقی گلی می‌باشد. طبع معتدل، ملایم و شیرین کوکو مادمازل، یادآور سرزندگی شکفتن غنچه‌ها و رهایی پس از تولد است. این عطر زنانه، مناسب بانوان متشخص، مستقل و جذاب ساخته شده است تا کاریزمای ماندگاری به آن‌ها ببخشد.
اسانس اولیه آن نت مسرت‌بخش مرکباتی را شامل می‌شود که عبارت است از پرتقال، ترنج و گریپ فروت. در رایحه میانی این محصول سرخالو، رز، یاس و اسانس پایه آن مشک، وانیل، خس خس و نعناع هندی دارد. بهترین عطر شنل زنانه به صورت چهارفصل طراحی شده است و در هر زمانی از سال می‌توان از آن استفاده کرد؛ اما بهتر است در فصلی مثل پاییز رایحه آن را همراه خود داشته باشید تا ملایمت و لطافت معطر آن، بیشتر نمایان شود. ماندگاری و پراکندگی بوی عطر شنل کوکو مادمازل بسیار عالی و بی‌نظیر هستند.

معرفی انواع عطر شنل | 14 ادکلن زنانه و مردانه برتر برند Chanel

11. کوکو نویر

نام تجاری عطر کوکو نویر، CHANEL – Coco Noir است و عطارانی به نام‌های ژاک پولژ و کریستوفر شیلدریک در سال 2012 برای اولین بار آن را ساختند و کوکو نویر، بهترین عطر همان سال در سراسر جهان شد. گروه غلظت این عطر ادو پرفیوم و گروه بویایی آن، چوبی گلی مشکی است.
طبع گرم، ملایم و شیرین این محصول زنانه، یک رایحه کلاسیک، اصیل و رویایی آن، زیبایی اعجاب‌انگیزی را برای بانوان خونگرم و خوش‌مشرب به ارمغان می‌آورد. سازنده این عطر در مورد آن می‌گوید که می‌توان کوکو نویر را ادامه سلسله کوکو و کوکو مادمازل دانست؛ چرا که تمامی آن‌ها ریشه در تاریخ دارند و از روایح گلی به وجود آمده‌اند.
بهترین عطر شنل زنانه با اسانس اولیه ترنج، پرتقال و گریپ فروت به وجود آمده است و اسانس میانی آن نیز شامل رز، شمعدانی، یاس، نرگس و هلو می‌شود. در اسانس پایه این عطر هم دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، نعناع هندی، ادویه گل میخک، چوب صندل سفید و صمغ کندر به کار رفته است. از عطر کوکو نویر بهتر است در ماه‌های سرد سال استفاده کنید تا از ماندگاری و پراکندگی بوی خوب آن بیشتر بهره ببرید.

12. کوکو مادمازل اینتنس

این عطر را می‌توانید با نام تجاری CHANEL – Coco Maddemoiselle Intense پیدا کنید. عطار اولیویه پولژ برای اولین بار آن را در سال 2018 خلق کرد. نوع غلظت این عطر، ادو پرفیوم است و گروه بویایی آن، شرقی چوبی می‌باشد. این عطر محبوب و لطیف زنانه، طبعی خنک و ملایم دارد که مورد پسند همگان قرار گرفته است. کوکو مادمازل اینتنس را به علت روایح پرقدرت اما آرام‌بخش آن، نماد زنان آزاد، فریبنده و عمیق می‌دانند.
اسانس اولیه آن با مرکباتی مانند ترنج و پرتقال آغاز شده و رایحه میانی آن، لطافت رز و یاس را با خود به همراه دارد. اسانس پایه این عطر نیز شامل دانه تونکا، نعناع هندی و وانیل است. کوکو مادمازل اینتنس عطری چهارفصل است و در تمام ماه‌های سال می‌توان با استفاده از آن، از ماندگاری بسیار عالی و پراکندگی بوی خوب آن بهره برد.

13. چنس ادو پرفیوم

CHANEL – Chance EDP نام تجاری این محصول سرآمد برند فرانسوی شنل است که در سال 2003 توسط ژاک بولژ ساخته شد. غلظت این عطر در دسته ادو پرفیوم قرار می‌گیرد و گروه بویایی آن، چایپر گلی مدیترانه‌ای است. طبع این محصول معتدل، ملایم و شیرین است که شادابی بی‌حد و حصر آن از دنیای گل‌ها سرچشمه گرفته است. چنس ادو پرفیوم بهترین عطر شنل زنانه که انتخاب اول زنان ماجراجو، خلاق و خوش‌بین می‌باشد.
رایحه ابتدایی این محصول را لیمو، آناناس و فلفل قرمز تشکیل می‌دهند و رایحه میانی آن شامل سنبل، زنبق و یاس است. اسانس پایه آن نیز کهربا، مشک، درخت پچولی و خس خس دارد. بهتر است فصول خنک یاسرد سال از عطر چنس ادو پرفیوم استفاده کنید تا گرمای لذت‌بخش، ماندگاری بسیار طولانی مدت و پراکندگی بوی فوق‌العاده آن را همراه خود داشته باشید.

14. گابریل

نام تجاری این عطر لطیف و دوست‌داشتنی، CHANEL – Gabrielle است که در سال 2017 میلادی و توسط اولیویه پولژ ساخته شد. این ادو پرفیوم، در دسته بویایی رایحه‌های گلی قرار می‌گیرد و دارای طبعی خنک، ملایم و شیرین است. این عطر زنانه درخشان و شیرین، یک رایحه خیال‌انگیز و ناب را می‌سازد که لطافت گل را به سرزندگی و نشاط میوه گره زده است و باعث می‌شود با استفاده از آن، همواره حس شور و خوشحالی داشته باشید.
اسانس اولیه آن شامل نارنگی ماندارین، گریپ فروت، انگور فرنگی سیاه و اسانس میانی آن شامل یاس، گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گل مریم است. رایحه پایانی این عطر نیز از مشک و چوب صندل سفید تشکیل شده است. استفاده از آن در فصول بهار، تابستان و پاییز توصیه شده است تا بتوان بهره کافی از ماندگاری و پراکندگی بوی خوب آن برد.

جمع‌بندی

برند فرانسوی شنل از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن است که در طی چند دهه اخیر، 64 محصول تولید کرده است و بسیاری از بهترین رایحه‌های جهان را به نام خود زده است. در این مطلب، چند مورد از انواع عطر شنل زنانه و مردانه را معرفی نمودیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل