14 کشته و زخمی درپی بارندگی شدید در پاکستان


14 کشته و  زخمی درپی بارندگی شدید در پاکستان

به گزارش رکنا، سازمان مدیریت بحران پاکستان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته به علت حوادث ناشی از بارندگی شدید در شهر‌های مختلف ایالت خیبرپختونخوا پاکستان ۱۴ نفر کشته و یا زخمی شده اند. این...

به گزارش رکنا، سازمان مدیریت بحران پاکستان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته به علت حوادث ناشی از بارندگی شدید در شهر‌های مختلف ایالت خیبرپختونخوا پاکستان ۱۴ نفر کشته و یا زخمی شده اند.

این بیانیه افزود: حوادثی همچون ریزش سقف و دیوار منازل مسکونی و برق گرفتگی در مناطق مختلف ایالت خیبرپختونخوا ۴ کشته و ۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

به گفته منابع خبری، بارش شدید باران همچنین باعث آسیب به ده‌ها منزل مسکونی و همچنین آب گرفتگی شدید معابر شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا پاکستان شده است.

این درحالیست که گزارشاتی از مسدود شدن مسیر‌های بین شهری به علت ریزش کوه بر اثر بارندگی و همچنین قطع مسیر رفت و آمد به مناطق کوهستانی و توریستی ایالت خیبرپختونخوا از حمله مالم جبا، نیلم و ... به علت برف شدید نیز منتشر شده است.

سازمان مدیریت بحران پاکستان با استناد به گزارشات مبنی بر ادامه بارندگی در ایالت خیبرپختونخوا طی ۴۸ ساعت آینده برای تمامی نیرو‌های امدادی در سطح این ایالت آماده باش اعلام کرده است.


14 کشته و  زخمی درپی بارندگی شدید در پاکستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی