اختلاف ده میلیاردی با استقلال


اختلاف ده میلیاردی با استقلال

موضوع برگشت خوردن چک رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی برای هوادار به محل اختلاف دو باشگاه تبدیل شده است.

فصل گذشته محمدرضا خالدآبادی ، گلر ۲۲ساله تیم ملی جوانان در هوادار چهره شد و نیم فصل دوم را علی‌رغم نداشتن تجربه لیگ برتری به‌طور کامل بازی کرد. او به علت عملکرد خوب و سن و سال پایینش مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفت‌.

در شرایطی که تصور می‌شد خالدآبادی با توجه به جدایی احمد گوهری پرسپولیسی می‌شود اما در نهایت این استقلال بود که با دادن چک رضایت‌نامه ده میلیاردی، این گلر جوان را به خدمت گرفت.

اختلاف ده میلیاردی با استقلال

درحالی که یک بازی از نیم فصل دوم هم سپری شده اما هنوز هواداری‌ها موفق به اخذ مبلغ رضایت‌نامه نشده‌اند تا مدیران هوادار از این اتفاق به عنوان خلف وعده آبی‌ها یاد کنند. این اتفاق حتی مذاکره بعدی استقلال برای خرید قائم اسلامی‌خواه از هوادار را تحت تاثیر خود قرار داد و با توجه به پاس نشدن چک قبلی باشگاه استقلال، این مذاکرات به بن بست رسید.

درباره موضوع خالدآبادی فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: "حل می‌شود. آقای خطیر در ارتباط با مالک باشگاه هوادار هستند.‌ چک را برگشت زدند اما چک عوض شده و حل‌ می‌شود."

حال باید دید اگر این چک ده میلیاردی برای هوادار نقد شود آیا مذاکرات برای انتقال اسلامی‌خواه به هوادار از سر گرفته می‌شود یا خیر. البته باید این نکته را در نظر داشت که مسعود شجاعی با توجه به جذب تنها یک بازیکن در زمستان، اعلام کرده که به بازیکنان حال حاضر خود نیاز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت