کفاشیان: تیم ملی می‌توانست در جام ملت‌ها قهرمان شود


کفاشیان: تیم ملی می‌توانست در جام ملت‌ها قهرمان شود

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی با وجود نوسان در جام ملت‌ها می توانست قهرمان شود.

کفاشیان: تیم ملی می‌توانست در جام ملت‌ها قهرمان شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی کفاشیان در مورد برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه‌ آفتاب انقلاب که مستقل برای دوومیدانی ساخته شاهد افتخارات زیادی بوده و هر ساله مسابقاتی برگزار می شود و امسال هم‌ در این دوره استقبال خوبی صورت گرفته است. این نشان می دهد که ما باید در دوومیدانی سرمایه گداری بیشتری کنیم. آنطور که من دیدم دختران ما مدال های خوبی گرفتنو و فعال هستند‌. ما امکان به دست آوردن ۵۰، ۶۰ مدال در مسابقات را داریم.
وی در مورد اینکه نسل طلایی دوومیدانی زمان شما شکل گرفتند و حدادی نقره المپیک گرفت و الان از شرایط خوب فاصله گرفته است، گفت: قدیم بله شرایط به آن شکل بود و الان هم‌باید سرمایه گذاری بهتری انجام دهیم و نسل جدید پرورش دهیم. در سرعت و استقامت و پرش ها پتانسیل خوبی داریم که باید پرورش داده شوند‌ و نیاز به مربیان و امکانات خوب داریم.
رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه شرایط برای المپیک را چطور ارزیابی می کنید، تاکید کرد: متاسفانه اللن در رده مدال نیستیم، اما بچه ها بروند و شرکت کنندگان خوب است و انگیزه پیدا می کند. امیدوارم افرادی مانند حدادی را باز هم پیدا کنیم که المپیک مدال بگیرند.
وی در مورد اینکه نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا. را چطور دیدید، گفت: برخی از بازی ها را خوب انجام دادند و برخی ضعیف بود و نوسان داشتند‌ که نمی دانم چطور ایجاد شده بود، اما با بازیکنان توانمندی که داریم راحت می توانستیم به فینال برویم و قهرمان هم بشویم. البته چیزی * شایستگی های بچه های ما کم نمی شود. در لین دوره ژاپن، عربستان، کره و استرالیا حذف شدند و ما به جمع ۴ تیم رسیدیم.
وی ادامه داد: بحث ما این است که خود را برای جام جهانی آماده کنیم و آنجا نتیجه بگیریم.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد کادر فنی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: به هرحال قلعه نوعی از هر طیفی انتخاب کرد و مشورت گرفت. این جای خوشحالی دارد که مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی است.
کفاشیان در مورد اینکه حدادی قرار است در انتخابات نامزد شود، گفت: حدادی انسان لایق و توانمندی است و می‌تواند فدراسیون را اداره کند. علاقه دارد و اعتبار بین المللی دارد./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا