اختلال امنیتی در هواپیمای صهیونیستی بر فراز یمن


اختلال امنیتی در هواپیمای صهیونیستی بر فراز یمن

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند هواپیمای شرکت العال وقتی از حریم هوایی یمن عبور می‌کرد، دچار اختلال امنیتی شد که دلیل آن هنوز مشخص نیست.

اختلال امنیتی در هواپیمای صهیونیستی بر فراز یمن

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری اعلام کردند که تلاش‌هایی برای کنترل شبکه ارتباطی هواپیمای متعلق به شرکت صهیونیستی العال که از پوکت تایلند به سمت فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی در حرکت بود، صورت گرفت.

وب‌سایت صهیونیستی i24NEWS تأیید کرد که این سانحه در هنگام عبور هواپیما از حریم هوایی بر فراز آسمان یمن رخ داده و نگرانی‌ها از احتمال خرابکاری را افزایش داده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی ادامه داد: با وجود ماهیت نگران کننده تلاش برای تصاحب، این پرواز توانست به مقصد مورد نظر خود برسد و به سلامت فرود بیاید و از یک وضعیت بالقوه فاجعه بار جلوگیری کند.

i24NEWS توضیح داد: دشمنان به دنبال دستکاری در مسیر هواپیما و شاید منحرف کردن آن از مسیر مورد نظر خود بودند. با این حال، اعضای خدمه به سرعت اختلالات را شناسایی کردند و اقدامات قاطعی را برای خنثی کردن تهدید انجام دادند.

این وب‌سایت می‌گوید: هنوز انگیزه دقیق تلاش برای توقیف مشخص نیست و مقامات به طور فعال در حال بررسی این حادثه هستند تا تأیید کنند و بفهمند چه کسی مسئول این حمله است و از تهدیدات مشابه در آینده جلوگیری کند.

این وب‌سایت صهیونیستی در پایان ادعا کرد که ترس‌ها با شواهدی که نشان می‌دهد عاملان ممکن است قصد داشته‌اند ایمنی هواپیما را به خطر بیندازند یا آن را به سمت مناطق خطرناک هدایت کنند، افزایش یافته است. علاوه بر این، نگرانی‌هایی در مورد تهدیدات زمینی بالقوه از جمله آدم‌ربایی وجود داشت./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی