عرضه اقلام شب عید و ماه رمضان با کیفیت و ارزان در میادین تره‌بار


عرضه اقلام شب عید و ماه رمضان با کیفیت و ارزان در میادین تره‌بار

معاون استاندار تهران گفت: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم برپا می‌شود و اقلام با کیفیت و ارزان و با اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد عرضه می‌شود.

عرضه اقلام شب عید و ماه رمضان با کیفیت و ارزان در میادین تره‌بار

به گزارش راهبرد معاصر، محمد علیمهری با اشاره به ایام پیش رو عید نوروز و ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره‌مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، 9 نمایشگاه بهاره در شهرتهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از 15 تا 25 اسفندماه به مدت 10روز برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان افزود: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در 400 بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم برپا می‌شود البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی‌گری تعاونی روستایی میوه با کیفیت و ارزان و اختلاف قیمت حداقل 40درصد در اختیار مردم می‌گذارد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالاهای کالابرگی تاکید و خاطرنشان کرد: در تامین کالای کالابرگ در استان تهران هیچ محدودیتی نداریم. تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ 31 هزار و 696 فروشگاه در استان است که از این تعداد 14هزار و 802در شهر تهران و 16هزار در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج