قیمت طلا و سکه امروز 30 بهمن 1402 / یک بام و دو هوا در بازار طلا


قیمت طلا و سکه امروز 30 بهمن  1402 / یک بام و دو هوا در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز در دو مسیر متفاوت از هم بازگشایی شدند. طلا در روند صعودی قرار گرفت و قیمت سکه‌های سنگین ارزان شد. در سومین روز هفته حباب تمام قطعات سکه کاهش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۳۰ بهمن در روند یکدستی بازگشایی نشد. قیمت سکه‌های سنگین در پی نوسانات محدود دلار کاهش داشت و قیمت طلا با روند صعودی انس جهانی طلا همراه شد.

قیمت طلا و سکه امروز 30 بهمن  1402 / یک بام و دو هوا در بازار طلا

در لحظه نگارش این گزارش قیمت دلار نوسان کاهشی محدودی دارد و در کانال ۶ و ۷ کریدور ۵۰ هزار تومانی سرگردان است. معامله‌گران بازار طلا شکل‌گیری هر روند در این بازار را متاثر از افت و خیزهای دلار می‌دانند؛ بنابراین انتظار برگشت قیمت سکه‌های سنگین به روند صعودی در پی افزایش قیمت دلار وجود دارد.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش نزدیک به هفت دلاری داردو روی رقم ۲۰۲۰ دلاری در حال معامله است.

حباب سکه در تمام قطعات کاهشی شد

سکه امامی امروز دوشنبه ۳۰ بهمن با کاهش ۲۵۱ هزار تومانی با قیمت ۳۳ میلیون ۵۵ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار کاهش ۹۵ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۳۱ میلیون و ۲۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع‌ سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. امروز سکه گرمی با رقم پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و با همان قیمت روز گذشته در حال معامله است.

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار رشد ۸۷ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۲۸۴ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۱۹ هزار و ۲۰۰ تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۸۳۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۷۹۷ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب تمام قطعات سکه کاهشی است. حباب سکه‌‌ امامی ۳۷۴ هزار تومان، سکه بهار ۲۱۶ هزار تومان، نیم‌سکه ۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۱۵ هزار تومان کاهش دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!