یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!


طرح شهرک نمک آبرود در سال ۱۳۴۸ تهیه و بعد از انقلاب به مرحله اجرا رسیدو در سال ۱۳۷۲ با راه اندازی تله کابین خط ۱ وارد مرحله بهره برداری شد. سپس با توسعه بخش های گردشگری مانند خط ۲ تله کابین ، سورتمه ، کارتینگ ،پینت بال ، شهر بازی ، باشگاه...

طرح شهرک نمک آبرود در سال ۱۳۴۸ تهیه و بعد از انقلاب به مرحله اجرا رسیدو در سال ۱۳۷۲ با راه اندازی تله کابین خط ۱ وارد مرحله بهره برداری شد. سپس با توسعه بخش های گردشگری مانند خط ۲ تله کابین ، سورتمه ، کارتینگ ،پینت بال ، شهر بازی ، باشگاه تیراندازی ، فرودگاه و نیز طرح جامع محله های مسکونی با کاربرد متنوع گردشگری در مسیر توسعه بیشتر قدم برداشت. به طوری که باید گفت: یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است! با سیری در ایران همراه باشید تا بیشتر با این مجموعه آشنا شوید.

مجموعه شهربازی نمک آبرود

این مجموعه شامل بازی های تفریحی و شادی آفرین از جمله کشتی صبا ، بیلیارد ، سالتو ، فوتبال. قطار کودک ، انواع ماشین های تکان دهنده ، سفینه کودک ، ترامبولین ، بانجی جامپینگ. ماشین تصادفی ، بوستر ۴۵ متری ، فریزبی ، تاب زنجیری ،پیست ماشین های کنترلی RC. فرا سینما ، پیست دریفت ، پیست موتور سواری کودکان با علائم راهنمایی و رانندگی ، اتاق فرار و نگارخانه شهر فرنگ می باشد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

سورتمه سواری

این مجموعه اولین سورتمه ی احداث شده در ایران است که در طول مسیر خود از دل جنگل های نمک آبرود از میان درختان زیبا و مناظر چشم نواز عبور می کند، با طول مسیر ۱۲۵۰ متر رکورد دار طولانی ترین مسیر سورتمه در کشور است.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

کارتینگ

کارتینگ نمک آبرود دارای دو پیست مجزا جهت استفاده بزرگسالان و نوجوانان طراحی شده است. در این پیست با ماشین های قدرتمند با انعطاف پذیری بالا می توان با یک گروه چند نفری از دوستان یا خانواده در طول مسیر ۹۰۰ متری حتی بدون داشتن گواهینامه ، رانندگی حرفه ای و بدون خطر را تجربه کرد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

پینت بال

مجموعه باشگاه پینت بال در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در نزدیکی پیست کارتینگ ایجاد شده است. افرادی که به بازی های هیجان انگیز و پر تحرک علاقمند هستند، پیشنهاد می کنیم باشگاه پینت بال و بازی های مهیج آن را امتحان کنند. پینت بال نمک آبرود ، بزرگترین پینت بال جنگلی حال حاضر کشور می باشد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

اسب سواری

شهرک نمک آبرود دارای مجموعه باشگاه سوارکاری در فضای زیبا ، بزرگ و روباز ، با مربیان با تجربه آماده میزبانی از سوارکاران و ورزش دوستان را دارد زمین سوارکاری به متراژ ۱۲ هزار متر بربع با استاندارهای بین المللی است و یکی از تفریحات مهیج بوده که طرفداران زیادی دارد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

مجموعه تنیس

مجموعه تنیس نمک آبرود در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع بوده که شامل ۴ زمین تنیس با استانداردهای رسمی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران و با امکاناتی همچون فضای تماشای بازی ، رختکن و سرویس بهداشتی می باشدو یکی از تفریحات مهیج که طرفداران زیادی دارد.

باشگاه تیراندازی

مجموعه باشگاه تیراندازی نمک آبرود در زمین به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع یکی از باشگاههای استاندارد کشور است که با تجهیزات کامل طراحی شده و شامل میدان تراپ آموزشی و تفریحی ، میدان تیر وکمان ، تفنگ بادی و تپانچه با بالاترین استانداردهای بین المللی بوده و امکان استفاده افراد از تفنگ های شخصی را نیز مهیا ساخته است.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

زیپ لاین و پل معلق

دیو حمام یکی از جاذبه های گردشگری خط دو تله کابین نمک آبرود می باشد. دیو حمام کاسه سنگی بزرگی است که براساس افسانه های قدیمی به حمام دیو مشهور شده است. قطر این چاله سنگی ۶۰ متر و عمق آن ۴۵ متر می باشد. مسیرهای زیپ لاین و پل معلق فرصت ماجراجویی و تجربه ای فوق العاده برای گردشگران را فراهم می سازد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

سلفی پارک

تم پارک نمک آبرود از سه بخش سلفی پارک ، گلکسی پارک و کافه کنتراست تشکیل شده است . دو بخش اول برای عکاسی بسیار جذاب هستند و در بخش کافه کنتراست می توانید در یک کافه جذاب و متفاوت سیاه و سفید، قهوه و نوشیدنی های دیگر سفارش بدهید . کافه کنتراست، اولین کافه سیاه و سفید ایران است که به این شکل طراحی شده و نوشیدنی های سردو گرم هم سرو می کند.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

آدرنالین پارک

آدرنالین پارک نمک آبرود با امکانات تفریحی هیجان انگیز ، مخاطبانی پر انرژی ، ماجراجو و ریسک پذیر را جذب خود می کند. تفریحاتی نظیر سویینگ ( تاب غول پیکر) با ارتفاع ۲۰ متر ، ادونچر پارک ( بازی های طنابی ) پرش آزاد روی تشک بادی ( بیگ جامپ ) وجود دارد. که گروههای سنی متفاوت و افراد با روحیه و سلیقه های مختلفی را جذب می کند.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

تله کابین خط ۱

این تله کابین که جزء نوستالژی های گردشگری مازندران است. امکان صعود به قله زیبای مدوبن با تجربه اختلاف دما حدود ۱۰ درجه سانتی گراد نسبت به پای کوه در ماهای گرم سال را فراهم کرده است. در فضای خنک و دلنشین خاطره زیبا و به یاد ماندنی برای گردشگران عزیز بر جای می گذارد. امتیاز برتر تله کابین نمک آبرود عبور از فضای بکر و کاملا جنگلی با ارتفاع دکل ۴۲ متری بوده که بلندترین و طولانی ترین تله کابین کشور است.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

تله کابین خط ۲

این تله کابین با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته و مدرن و همچنین بازیهای تفریحی زیپ لاین و پل معلق. سوئینگ ، پارک ماجراجویی و جامپینگ از حمله دیدنی های دیگر این خط تله کابین می باشد. صرف غذا به همراه چای و قهوه در رستوران زیبای قله خط دو از دیگر سرگرمی های شهرک می باشد.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

مجتمع تجاری

مجتمع تجاری جدید شهرک نمک آبرود با طراحی مدرن و بسیار زیبا در ۴ طبقه شامل رستوران ، شهربازی و مرکز خرید متناسب با سلایق متنوع گردشگران احداث گردیده است. با اجرای سیستم هوشمند سازی ، فروش بلیط و صف انتطار دو خط تله کابین از مسیر مجتمع تجاری باعث کاهش بار ترافیکی صف انتظار تله کابین و افزایش رضایتمندی گردشگران گردیده است.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

مجموعه رستوران های نمک آبرود

نمک آبرود دارای چندین رستوران مجزا ( آبشار ، رستوران قله خط یک و دو ، اکبر جوجه ، رستوران بام مجتمع تجاری ) که با طبخ انواع غذاهای مدرن. سنتی و بومی پاسخگوی سلایق همه گردشگران عزیز می باشند. هر کدام از این رستوران ها از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، چشم اندازی متفاوت و دیدنی دارند.

یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است!

با وجود این همه اماکن تفریحی در نمک آبرود که روز به روز هم به تعداد آنها اضافه می شود ما که معتقدیم یک روز برای تفریح در نمک آبرود کم است! شما چطور ؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»