خودنمایی سردار آزمون در برابر سرمربی رم


خودنمایی سردار آزمون در برابر سرمربی رم

مهاجم ایرانی رم تاکید دارد به دنبال خودنمایی به سرمربی تیمش است.

مهاجم ایرانی رم تاکید دارد به دنبال خودنمایی به سرمربی تیمش است.

سردار آزمون پانزدهمین بازی فصل خود در سری آ ایتالیا را در حالی انجام داد که برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب ابتدایی قرار گرفت و موفق شد در جریان پیروزی سه بر صفر جالوروسی مقابل فروزینونه گل دوم را روی ریباند به ثمر رساند و خودش را به دنیله دروسی اثبات کند.

ستاره ایرانی آ. اس. رم در پایان دیدار مقابل فروزینونه درباره گلزنی خود و اولین حضورش در ترکیب صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

خودنمایی سردار آزمون در برابر سرمربی رم

چه احساسی از اولین حضورت در ترکیب و این بازی داری؟

بازی بسیار سختی را به ویژه در نیمه اول پشت سر گذاشتیم. در بین دو نیمه ما از نظر تاکتیکی و روش بازی تغییراتی داشتیم و بسیار خوب بازی کردیم. گلزنی هم کار من است و از انجام آن خوشحال هستم.

شما پس از گلزنی از هواداران حریف عذرخواهی کردید

هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم. می‌خواستم از آنها عذرخواهی کنم و به نظرم بیش از هر چیزی، احترام متقابل اهمیت دارد. می دانم که بازی در زمین حریف سخت است، اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و به برتری برسیم.

امروز شما در پست مهاجم مرکزی بازی کردید؟

نمی‌دانم (می‌خندد). در نیمه اول پشت لوکاکو بازی می‌کردم ولی در نیمه دوم مهاجم مرکزی بودم.

چه خاطراتی از ده‌روسی به عنوان بازیکن رم دارید؟

در دوران کودکی از رم حمایت می‌کردم. همیشه مسابقات بزرگ را از ایران دنبال می‌کردم. او به‌عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب مهربانی داشت و به عنوان مربی نیز چنین است. او همیشه سعی می‌کند به ما کمک کند و می خواهد جو خوبی در تیم وجود داشته باشد و من معتقدم که می توان این را در زمین نیز مشاهده کرد. من از این فرصت استفاده می کنم و از مورینیو به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام داده تشکر می کنم. امیدوارم با سرمربی جدید اوضاع بهتر پیش برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول