رونمایی شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی هوشمند جهان؛ ربات‌هایی با توانایی یادگیری و تکامل خودکار


رونمایی شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی هوشمند جهان؛ ربات‌هایی با توانایی یادگیری و تکامل خودکار

به تازگی شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی هوشمند خود در پکن رونمایی کرده است. این مگافکتوری را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های هوشمند دنیا دانست که توانایی تولید سالانه بیش از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند پرچمدار را دارد. همچنین کارخانه...

به تازگی شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی هوشمند خود در پکن رونمایی کرده است. این مگافکتوری را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های هوشمند دنیا دانست که توانایی تولید سالانه بیش از ۱۰ میلیون گوشی هوشمند پرچمدار را دارد. همچنین کارخانه مذکور بزرگترین سازه ساخته شده توسط شیائومی بوده که نشان‌دهنده جهشی عظیم در عملکرد این شرکت در زمینه گوشی‌های هوشمند است.

درست چند روز قبل از معرفی گوشی Xiaomi 14 Ultra، شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرده است. این کارخانه کاملاً به صورت خودکار فرآیند‌های مدیریت تولید تا پردازش ماشینی، بسته‌بندی و ذخیره‌سازی را انجام می‌دهد.

رونمایی شیائومی از پیشرفته‌ترین کارخانه تولید گوشی هوشمند جهان؛ ربات‌هایی با توانایی یادگیری و تکامل خودکار

جزئیات بیشتر درباره مشخصات مگافکتوری شیائومی

البته این اولین مگافکتوری شیائومی نبوده و اولین کارخانه هوشمند این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرد. کارخانه جدید واقع در پکن، نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر بوده و نسل دوم خط تولید هوشمند شیائومی محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام gizmochina این کارخانه همه کارها را از نصب و آزمایش برد مدار گرفته تا مونتاژ نهایی، بسته‌بندی و حمل و نقل را به صورت خودکار پوشش داده و ارزش خروجی آن سالانه ۸.۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

ظاهراً گوشی شیائومی 14 Ultra نیز در همین کارخانه تولید شده و قرار است در ۲۲ فوریه (3 اسفند) رونمایی شود. برای دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور سونی LYT900 استفاده شده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز برخوردار خواهد بود. این گوشی از فناوری دیافراگم متغیر تا f1.6 بهره می‌برد. دوربین های اولتراواید، دوربین تله فوتو و دوربین تله فوتو پریسکوپی این تلفن هوشمند نیز به سنسور ۵۰ مجهز خواهند شد.

احتمالا نسخه‌ای از Xiaomi 14 Ultra با قاب تیتانیومی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچم‌دار می‌توان به برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. همچنین این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز بهره خواهد برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!