متاسفانه اگر این گوشی‌ سامسونگ را دارید، اندروید 15 دریافت نمی‌کنید!


متاسفانه اگر این گوشی‌ سامسونگ را دارید، اندروید 15 دریافت نمی‌کنید!

با آگاهی از سیاست نرم‌افزاری سامسونگ، می‌توانیم دستگاه‌های ناسازگار با اندروید ۱۵ را شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوگل به‌منظور آشنایی بیشتر با اندروید ۱۵، اولین پیش‌نمایش این سیستم‌عامل را رسماً دراختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. جدیدترین سیستم‌عامل مانتین‌ویویی‌ها قرار است هماهنگی بین سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های اندرویدی را به بیشترین حد برساند و کاربران را هنگام خرید گوشی از سمت گوشی آیفون به‌سمت گوشی‌های اندرویدی بکشاند.

بر اساس گزارش زومیت، یکی از شرکت‌هایی که در سالیان اخیر در انتشار به‌روزرسانی‌های اندروید بسیار سریع عمل کرده، سامسونگ است. در سال‌های نه‌چندان دور، حتی پرچم‌دارهای این شرکت نهایتاً سه نسخه اندروید دریافت می‌کردند؛ اما اکنون همه‌چیز دگرگون شده است و انواع گوشی سامسونگ در بخش پشتیبانی نرم‌افزاری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

متاسفانه اگر این گوشی‌ سامسونگ را دارید، اندروید 15 دریافت نمی‌کنید!

سامسونگ در مراسم رونمایی سری گلکسی S24 اعلام کرد که گوشی‌های این خانواده تا هفت نسخه‌ی اندروید را دریافت خواهند کرد. از بین بهترین گوشی های بازار فقط سری پیکسل ۸ مشابه جدیدترین کهکشانی‌های سامسونگ عمل می‌کند. با تمام این اوصاف، بی‌شک مدت‌زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌ها یک روز به‌پایان خواهد رسید و این دستگاه‌ها به‌تدریج بازنشسته خواهند شد.

لیست گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند

بیشتر گوشی‌های میان‌رده‌ و برخی از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به‌کمک پشتیبانی نرم‌افزاری پنج ساله‌ی خود در فهرست بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی قرار گرفته‌اند و به‌احتمال زیاد اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سالیان گذشته‌ی سامسونگ در بهترین حالت نهایتاً سه نسخه‌ی اندروید دریافت می‌کردند و احتمال انتشار اندروید ۱۵ برای آن‌ها بسیار کم است. برخی از پرچم‌دارهای قدیمی سامسونگ هم رسماً دیگر هیچ آپدیت اندرویدی دریافت نخواهند کرد. باتوجه‌به مطالب گفته‌شده، فهرست گوشی‌های سامسونگ که به‌احتمال زیاد اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند، مشاهده می‌کنید.

گوشی‌های سامسونگ که اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند

گلکسی S20
گلکسی S20 پلاس
گلکسی S20 اولترا
گلکسی A04
گلکسی A04s
گلکسی A22
گلکسی A32
گلکسی A52
گلکسی A52 5G
گلکسی A52s 5G
گلکسی A72
گلکسی A13
گلکسی A13 5G
گلکسی A23
گلکسی A23 5G
گلکسی A32 5G
گلکسی M04
گلکسی M13
گلکسی M13 5G
گلکسی M23
گلکسی M33
گلکسی M53
گلکسی تب S8
گلکسی تب S8 پلاس
گلکسی تب S8 اولترا
گلکسی زد فولد ۳
گلکسی زد فلیپ ۳

متاسفانه اگر این گوشی‌ سامسونگ را دارید، اندروید 15 دریافت نمی‌کنید!

توجه کنید که فهرست بالا فعلاً رسمی نیست و امکان تغییر در آن وجود دارد و ممکن است برخی از گوشی‌های یادشده به اندروید ۱۵ مجهز شوند. اندروید ۱۵ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۳ به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد و جدیدترین مدل‌های گوشی پیکسل اولین دریافت‌کنندگان آن خواهند بود. از ویژگی‌های جدید اندروید ۱۵ می‌توان به بهینه‌سازی اعلان‌ها، افزایش امنیت، بهبود شارژدهی، تمرکز بر پلتفرم سلامتی، بازخوردهای هپتیکی جدید و نمایش نسبت HDR به SDR اشاره کرد.

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874529

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان