اکبری: حفاظت از درختان پادگان 06 در حیطه وظایف سازمان منابع طبیعی است/ در مدیریت کلان طبیعت کشور دچار اشتباه هستیم


اکبری: حفاظت از درختان پادگان 06 در حیطه  وظایف سازمان منابع طبیعی است/ در مدیریت کلان طبیعت کشور دچار اشتباه هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، درختان پادگان 06 قلع و قمع شده اند؟ عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که در مورد خبر قطع درختان در پادگان‌۰۶ شفاف سازی کند. ناصر...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، درختان پادگان 06 قلع و قمع شده اند؟ عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که در مورد خبر قطع درختان در پادگان‌۰۶ شفاف سازی کند.

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه تصاویر و خبری مبنی بر قطع گسترده درختان در پادگان 06 و لشکرگ منتشر شده است، گفت: لوکیشن پادگان ۰۶ و لشگرک متفاوت است و لازم است که شهرداری تهران در این خصوص شفاف سازی کند.

شاید در مدیریت کلان طبیعت کشور اشکال وجود دارد

حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست نیز در گفت و گو با رکنا در مورد تصاویری که از وضعیت پادگان 06 منتشر شده است با تاکید بر اینکه محافظت این نوع عرصه در حوزه سازمان منابع طبیعی است به خبرنگار اجتماعی گفت: شاید در مدیریت کلان طبیعت کشور اشکال وجود دارد. یعنی خاک در یک وزارتخانه است.پوشش گیاهی در یک سازمان، حیات و حش در یک دستگاه دیگر است و این ایرادی است که رئیس سازمان محیط زیست کشور نیز سعی در رفع آن داشت و ابتدای مدیریت خود پیشنهاد دادند که این دو دستگاه یعنی منابع طبیعی و محیط زیست ادغام شوند، تا یک مراحلی هم پیش رفت ولی متاسفانه در میانه راه از نتیجه جا ماند.

وی در ادامه افزود: موضوع جنگل ها ، پوشش گیاهی و هر نوع تخریبی که در پوشش گیاهی صورت بگیرد در حیطه سازمان منابع طبیعی است .

متن کامل توضیحات را می توانید در فیلم مشاهده کنید و بشنوید.


اکبری: حفاظت از درختان پادگان 06 در حیطه  وظایف سازمان منابع طبیعی است/ در مدیریت کلان طبیعت کشور دچار اشتباه هستیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق