هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیستها: مبارزان مقاومت در کمین‌تان هستند


هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیستها: مبارزان مقاومت در کمین‌تان هستند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به بن‌بست رسیده و با افزایش جنایات و توحش خود سریعتر در مسیر سقوط و شکست حرکت می‌کند، یک پیام هشدارآمیز قوی برای اشغالگران فرستاد.

هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیستها: مبارزان مقاومت در کمین‌تان هستند

به گزارش راهبرد معاصر، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی در جبهه‌های مختلف اعلام کرد، در پایان این درگیری با دشمن اشغالگر در مرحله کنونی و هر مرحله‌ای، مقاومت پیروز خواهد شد.

محمد رعد افزود، رژیم صهیونیستی همچنان در حال تشدید جنایات و توحش خود بوده و این بیانگر قرار گرفتن آن در مسیر شکست و سقوط با سرعتی بالا است. اشغالگران همه غزه را ویران و کودکان و زنان و سالمندان را قتل عام و مدارس و بیمارستان‌ها را نابود کردند، اما آیا به اهدافی که برای خود تعیین کرده بودند رسیدند؟ روشن است که هیچ یک از این اهداف محقق نشد و اسرائیل نه توانست حتی یک اسیرش را با زور آزاد کند و نه توانست مقاومت را از بین ببرد.

وی با اشاره به زمین‌گیر شدن ارتش اسرائیل در غزه و افتادن پی در پی نیروهای آن در کمین رزمندگان مقاومت اظهار داشت، مقاومت فلسطین بسیار هوشمندانه دشمن را به دل نبرد می‌کشاند و با وجود اینکه نمی‌توان قدرت مادی و نظامی ارتش اشغالگر را با گروه‌های مقاومت فلسطین مقایسه کرد اما مقاومت به عنصر انسانی خود تکیه دارد، درحالی که صهیونیست‌ها به ماشین آلات نظامی خود تکیه کرده‌اند.

اسرائیل به تصویر کوچکی از پیروزی هم نرسیده است

محمد رعد ادامه داد، رژیم اشغالگر بعد از گذشت بیش از 130 روز از تجاوزگری خود ضد نوار غزه و درحالی که تحت حمایت کامل غرب و آمریکا در همه سطوح قرار دارد و مهمات و تجهیزات ارتش آن توسط واشنگتن تامین می‌گردد، اما هنوز نتوانسته حتی یک تصویر کوچک از پیروزی برای خود ارائه دهد.

این مقام حزب‌الله تصریح کرد، صحنه‌هایی که از تجاوزات ارتش صهیونیستی در نوار غزه در رسانه‌ها منتشر می‌گردد، صحنه‌های جنایت و وحشی‌گری صهیونیست‌هاست نه تصویر پیروزی. همه آنچه را که در بیمارستان المعمدانی و مجتمع پزشکی ناصر و مدارس و چادرهای آوارگان اتفاق افتاد دیدند و همه اینها صحنه‌هایی است که ماهیت وحشیانه اشغالگران را نشان می‌دهد. اما صحنه واقعی پیروزی، صحنه بمب‌گذاری رزمندگان مقاومت در تانک‌های اسرائیلی از فاصله صفر است.

رعد تاکید کرد، دشمن بداند که هراندازه تصویر جنایات و توحش آن پررنگ‌تر شود، با سرعت بیشتری سقوط خواهد کرد و هرگز نمی‌تواند مقاومت را از بین ببرد. ما در حزب‌الله مجددا تاکید می‌کنیم که کنار مردم غزه هستیم و تا جایی که می‌توانیم فشارها را از روی آنها کم می‌کنیم. ما همچنین با قدرت برای حمایت و دفاع از مردممان در لبنان ایستاده‌ایم.

رئیس فراکسیون حزب‌الله در ادامه اظهار داشت، می‌خواهیم یک پیام میدانی قوی به دشمن بفرستیم و آن این است که دیوانگی شما بیهوده است و اگر توجه خود را به سمت جبهه ما معطوف کنید (به فکر گسترش جنگ علیه لبنان باشید) ما در کمینتان هستیم.

محمد رعد در پایان تاکید کرد، دشمن به بن‌بست رسیده و پیروزی ما بر آن در لبنان و غزه خیلی دور نیست و این پیروزی بسیار بزرگ خواهد بود./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!