ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی اعلام شد !


ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی اعلام شد !

فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی / جام جهانی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی / بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی / ساعت فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی / فوتبال ساحلی ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در گروه B جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت 20:30 شنبه به مصاف آرژانتین رفت و در پایان توانست حریف آمریکای جنوبی خود را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد.

تاریخ بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی

بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی دوشنبه 30 بهمن برگزار خواهد شد.

ساعت بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی

ساعت بازی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی ۲۰:۳۰ به وقت تهران است.

ساعت پخش فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی اعلام شد !

در جریان بازی ایران و آرژانتین، امیرحسین اکبری و علی میرشکاری، دو بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

این دومین کارت زردی بود که هر کدام از این بازیکنان گرفتند، به این ترتیب آن‌ها دو اخطاره شده و بازی مقابل تاهیتی را از دست دادند. ایران در باز مقابل تاهیتی، می‌تواند از ۱۰ بازیکن استفاده کند.

ایران و تاهیتی روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، به مصاف هم می‌روند تا سرگروه رقابت‌ها مشخص شود.

در بازی اول روز سوم، ایتالیا شش بر دو از سد مصر گذشت تا خودش شش امتیازی شود و مصر از دو بازی بدون امتیاز، بازی آخرش مقابل آمریکا، تشریفاتی شود و از جام جهانی ۲۰۲۴ دبی خداحافظی کند.

در بازی دوم تاهیتی و اسپانیا، دو همگروه ایران بازی کردند که هر چند اسپانیا سه بر صفر جلو افتاد، اما تاهیتی کامبک ۵ گله زد و ماتادور‌ها را پنج تایی کرد تا خودش شش امتیازی شود و اسپانیا هم بدون امتیاز بازی آخرش با آرژانتین جنبه تشریفاتی پیدا کند.

در بازی سوم امارات میزبان به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا رفت. این بازی در وقت معمول، دو بر دو به پایان رسید،

اما در سه دقیقه وقت اضافی و در ثانیه‌های پایانی، این امارات بود که گل سوم را زد و دو امتیاز گرفت تا ۵ امتیاز شود و جدال سرگروهی اش با ایتالیا، یک جدال حساس و جذاب از کار دربیاید.

آمریکایی هم بدون امتیاز در روز پایانی با تیم بدون امتیاز دیگر، یعنی مصر یک بازی تشریفاتی را برگزار می‌کنند.

در بازی چهارم ایران و آرژانتین به مصاف هم رفتند که ایران شش بر سه از سد آرژانتین گذشت تا چهار امتیازی و صعودش به مرحله بعدی قطعی شود.

ایران و تاهیتی در روز آخر مرحله گروهی برای سرگروه شدن جدال می‌کنند. آرژانتین هم بدون امتیاز به مصاف اسپانیای صفر امتیازی می‌رود تا روز اخر بازی تشریفاتی داشته باشند و روز بعد، دبی را به مقصد کشورهایشان ترک کنند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شب مهرداد اسکویی در خانه هنرمندان