تمسخر حامیان ترامپ در تلویزیون دولتی روسیه


تمسخر حامیان ترامپ در تلویزیون دولتی روسیه

تلوزیون دولتی روسیه حامیان دونالد ترامپ را مسخره کرده و آن ها را افرادی سطح پایین خواند.

تمسخر حامیان ترامپ در تلویزیون دولتی روسیه

به گزارش راهبرد معاصر، حامیان دونالد ترامپ در تلوزیون دولتی روسیه شدیدا مورد تمسخر و انتقاد قرار گرفتند و یکی از مفسران روسی آنها را افرادی«سطح پایین و نه چندان باهوش» خواند. به گزارش نیوزویک، یک کلیپ 52 ثانیه‌ای با ترجمه زبان انگلیسی از سوی یک فعال رسانه‌ای روس تحت عنوان «حامی دموکرسی» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و تاکنون بیش از 913 هزار بازدید داشته است.

در این ویدئو، ماکسیم یوسین، روزنامه نگار و مفسر سیاسی روسی می‌گوید: اکثریت افرادی که به ترامپ رای می‌دهند، افراد بسیار سطح پایین بوده و چندان باهوش نیستند از این رو لازم است که با آنها کلیشه ای صحبت کرده و شعارهای احمقانه‌ای را برایشان مطرح کرد.

حتی یکی دیگر از فعالان رسانه‌ای روسیه حامیان ترامپ را با روستائیانی مقایسه کرده است که برای پول فریاد می‌زنند. آنها حتی اظهارات ترامپ را در کمپین‌های انتخاباتی‌اش مورد انتقاد قرار داده و گفته‌اند که او همه کلمات را با هم قاطی می‌کند و اکنون قصد دارد دوباره رئیس جمهور شود. پیشتر نیز ولادیمیر پوتین در اظهاراتی عنوان کرده بود که جو بایدن را برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ ترجیح می‌دهد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی